اخبار داغ

منافقین منفورترین گروهک تاریخ ایران/ از شعار مبارزه با امپریالیسم تا جیره خواری آمریکا

منافقین منفورترین گروهک تاریخ ایران/ از شعار مبارزه با امپریالیسم تا جیره خواری آمریکا
ایدئولوژی گروهک تروریستی منافقین ملغمه ای از مارکسیسم و اسلام گرایی است که وحشتناک ترین عملیات های تروریستی پس از پیروزی انقلاب اسلامی را در ایران برنامه ریزی و اجرا کردند. اما آنچه حقیقتا به تنفر ایرانی ها از این گروهک تروریستی منجر شد، همدستی آنها با صدام حسین طی جنگ ایران و عراق بود. از نظر بیشتر ایرانی ها جرم این رابطه هنوز هم نابخشودنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سازمان مجاهدین خلق ایران که بعدها به علت خیانت هایی که انجام داد به گروهک منافقین شناخته می شوند سازمانی سیاسی  چپ‌گرا با ساختار شبه‌نظامی است که سال 1344 با هدف مبارزه با رژیم پهلوی سال در ایران شکل گرفت اما در ادامه، ایدئولوژی خود را از اسلام به مارکسیسم تغییر دادند و ملقب به «مارکسیست اسلامی» شدند. بعد از حوادث ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ و برکناری ابوالحسن بنی‌صدر از ریاست جمهوری، این سازمان به سرکردگی مسعود رجوی، هدف خود را سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و جنایت های بیشماری مرتکب شد و تعداد زیادی از مسئولان ارشد کشور تا مردم عادی اعم از زن و مرد و پیر و جوانان و حتی کودکان خردسال بیگناه را بی رحمانه به خاک و خون کشیدند. به طوریکه تنها در زمانی ۱۱ فروردین تا ۲۶ اسفند سال۱۳۶۲، مسئولیت ترور ۴۵۸۳ شهروند ایرانی را برعهده گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, سازمان مجاهدین خلق,

در حالی که این گروهک تروریستی در عملیات های تروریستی دهه 60 بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران را به فجیح ترین شکل ممکن ترور و به شهادت رسانده است تنها برخی از دولت‌های غربی برای حدود یک دهه این سازمان مخوف و کثیف سیاسی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده بودند اما بعداً این سازمان خبیث و جنایتکار را از این فهرست خارج کرده و در دامان خود پناه دادند.

,

* همدستی گروهک منافقین با صدام گناه نابخشودنی است 

, * همدستی گروهک منافقین با صدام گناه نابخشودنی است , * همدستی گروهک منافقین با صدام گناه نابخشودنی است ,

مردم ایران شاید در بسیاری از مسائل نظرات متفاوتی با یکدیگر داشته باشند ولی در یک موضوع همه کاملا هم نظر هستند و آن تنفر مطلق از گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) است. ایدئولوژی این گروهک تروریستی ملغمه ای از مارکسیسم و اسلام گرایی است که وحشتناک ترین عملیات های تروریستی پس از پیروزی انقلاب اسلامی را در ایران برنامه ریزی و اجرا کردند. اما آنچه حقیقتا به تنفر ایرانی ها از این گروهک تروریستی منجر شد، همدستی آنها با صدام حسین در جنگ ایران و عراق بود از نظر بیشتر ایرانی ها جرم این رابطه هنوز هم نابخشودنی است.

,

 

,

, ,

تنها شش روز پس از قبول قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت توسط ایران تا قطعیت یافتن آن، نیروهای رژیم بعث عراق با زیر پا گذاشتن توافقات خود دوباره به جنوب و حوالی خرمشهر حمله کردند و حتی توانستند تا آستانه تصرف آن نیز پیش بروند، این اقدام باعث شد تا نیروهای دفاعی ایران در جبهه‌های جنوبی مستقر شوند. همزمان با این اقدام ارتش بعث عراق، گروهک مجاهدین عملیاتی با نام فروغ جاویدان و با شعار از «مهران تا تهران» آغاز کرد و رژیم بعث نیز راه نفوذ را برای این گروهک تروریستی باز گذاشت.

,

آنها با تصور اینکه پذیرش قطعنامه ۵۹۸ ناشی از جدایی ملت و دولت است، سعی در رسیدن به اهداف پلید خود کردند. مسعود رجوی سردسته منافقین در آستانه این عملیات به نیروهای خود گفت: «هرجا پای بگذاریم، توده‌های مردم به ما خواهند پیوست و زندانیانی که آزاد می‌کنیم، همیار ما برای پیروزی خواهند بود… شما احتیاجی ندارید که چیزی با خود حمل کنید. ما مثل ماهی در دریای جمعیت شنا خواهیم کرد. آنها هر چه بخواهید به شما خواهند داد.» وی همچینین در شب قبل از عملیات گفت: «بر اساس تقسیمات انجام شده، ۴۸ ساعته به تهران خواهیم رسید… کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم در حد توان و اشل یک ابرقدرت است؛ چون فقط یک ابرقدرت می‌تواند کشوری را ظرف این مدت تسخیر کند…» در واقع طولانی شدن جنگ و به‌ گمان عده‌ای فرسایشی شدن آن سبب شد که دشمنان از جمله منافقان، صدام و حامیان خارجی او تحلیلی غلط و توهمی از وضعیت کشور داشته باشند. آنها تصور می‌کردند که با طولانی شدن جنگ توان نیروهای ارتش و سپاه تحلیل رفته و مردم به وضعیت موجود بدبین شده‌اند.

,

 

,

, ,

* عملیات ظفرمند مرصاد مهلک ترین ضربه بر پیکره نفاق شد

, * عملیات ظفرمند مرصاد مهلک ترین ضربه بر پیکره نفاق شد, * عملیات ظفرمند مرصاد مهلک ترین ضربه بر پیکره نفاق شد,

و این توهم برای یکی از گروه های تروریستی جهان (سازمان منافقین) به وجود آمد که می تواند به گفته سران کثیف، سرسپرده و وطن فروش خود، نظام جمهوری اسلامی ایران را در مدت کمتر از سه روز ساقط کند. موضوعی که نه تنها به وقوع نپیوست بلکه با الطاف خداوند و در پرتو عنایات الهی عملیات ظفرمند و غرورآفرین مرصاد، نهایی ترین و مهلک ترین ضربه بر پیکره نفاق وارد و آنان را برای همیشه از رویارویی نظامی با ملت بزرگ ایران جدا کرد.

,

برنامه منافقین این بار چنین تدارک دیده شد که در سوم مرداد ماه سال 1367، همزمان با آغاز حمله نیروهای عراقی از بخشی از جنوب ایران و در حالی که بیشترین نگاه ها و برنامه ها به آن خط معطوف بود، نیروهای سازمان منافقین براساس یک برنامه زمان بندی شده، 33 ساعته با بهره گیری از 25 تیپ که مجموعاً 4 الی 5 هزار نفر را در بر می گرفت طی پنج مرحله، از شهرهای سرپل ذهاب، اسلام آباد، کرمانشاه، همدان و قزوین عبور و خود را به تهران رسانده و ضمن اعلام سقوط جمهوری اسلامی، جشن پیروزی بگیرند.

,

* عملیات مرصاد طومار منافقان را برای همیشه تاریخ درهم پیچید

, * عملیات مرصاد طومار منافقان را برای همیشه تاریخ درهم پیچید, * عملیات مرصاد طومار منافقان را برای همیشه تاریخ درهم پیچید,

عملیات موسوم به فروغ جاویدان (دروغ جاویدان) با پشتیبانی هوایی جنگنده های رژیم بعثی صدام و همراهی ادوات مختلف از جمله 120 دستگاه تانک، 400 دستگاه نفربر، 90 قبضه خمپاره انداز 80 میلیمتری، 30 قبضه توپ 122 میلیمتری، 150 قبضه خمپاره 400 میلیمتری، یک هزار قبضه تیربار کلاشینکف ، 30 قبضه توپ 106 میلیمتری و یک هزار دستگاه کامیون و ده ها اقلام دیگر اهدایی رژیم بعث و برخی کشورهای اروپایی پشتیبانی شد.عملیات در سوم مرداد ماه 67 از دشت های سرپل ذهاب آغاز و با حمایت همه جانبه هوایی جنگنده های عراقی ها و آتش توپخانه عراق، منافقین به شهرهای سرپل ذهاب، کرند غرب و اسلام آباد غرب وارد شده و حرکت خود را به سمت شهر کرمانشاه آغاز کردند.تنگه معروف و استراتژیک چهارزبر در 35 کیلومتری کرمانشاه که بعدها به تنگه مرصاد تغییر نام داد، محل رویارویی رزمندگان دلیر سپاه اسلام، بسیجیان و فرزندان خمینی کبیر با مزدوران و وطن فروشان منافق بود. حضور تاثیرگزار و ایثار ماندگار بسیجیان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی آتش توپخانه ای ارتش و هوانیروز قهرمان کرمانشاه و طراحی عملیاتی کلیدی با عنوان مرصاد (کمینگاه) با الهام از آیه شریف انا ربک لبالمرصاد و رمز مبارک یا علی(ع) که با تدابیر شهید سرافراز امیر سپهبد صیاد شیرازی و سرلشگر محسن رضایی انجام شد و به منافقین اجازه پیشروی تا تنگه چهار زبر داده شد تا در یک تاکتیک کاملا مشخص و پیش بینی شده، به طور همزمان در صبحگاه پنجم مرداد ماه از هوا و زمین بر منافقین یورش برده و طی دو روز درگیری، هیمنه پوشالی نفاق را درهم شکسته و طومار آنان را برای همیشه تاریخ درهم بپیچند.

,

 

,

, ,

صبح هفتم مرداد ماه با طلوع آفتاب، اثری از منافقین وطن فروش باقی نماند و باقیمانده یاران خائن مسعود و مریم رجوی با تحمل شکست سنگین و متلاشی شدن تمام تجهیزات و ادوات جنگی و تحمل 4800 کشته و زخمی به عراق و کمپ مضمحل شده اشرف گریختند. این پیروزی ظفرمند رزمندگان اسلام، توان هرگونه باج خواهی و زیاده خواهی را هم از صدام گرفت و او را مجبور کرد در 15 مردادماه آتش بس را پذیرفته و از موضع ضعف و شکست بر سر میز مذاکره با ایران بنشیند.

,

اما دشمنی های گروهک منفور و خبیث منافقین که بیشتر از اینکه یک سازمان سیاسی بشناسیم باید آن را یک سازمان اطلاعاتی بدانیم، به ترور فیزیکی هموطنان و متحد شدن با صدام و عملیات مفتضحانه فروغ جاویدان ختم نشد این گروهک منافق در ادامه با پناه بردن به دامن آمریکای جنایتکار و همراه شدن با کودک کشان صهیونیت و آل سعود وهابی زمینه تحریم ها و مشکلات بیشتر برای ملت ایران را فراهم کردند.

,

* ماهیت دشمنی گروهک منافقین با نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر نکرده است

, * ماهیت دشمنی گروهک منافقین با نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر نکرده است, * ماهیت دشمنی گروهک منافقین با نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر نکرده است,

حجت الاسلام محسن مظاهری در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در خصوص ماهیت دشمنی گروهک منافقین با نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: آن چیزی که در حال حاضر از فضای عملکرد گروهک منافقین پیدا و آشکار است همچنان مانند گذشته به دنبال براندازی و تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و هیچ تفاوتی در فضای اهداف اصلی و رفتاری اینها علیه جمهوری اسلامی ایران بوجود نیامده است.

, حجت الاسلام محسن مظاهری, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه گروهک منافقین همان سیاست های گذشته را دارند دنبال می کنند فقط شیوه تقابل خود با جمهوری اسلامی ایران را تغییر داده اند خاطرنشان کرد: یکی از میدان‌هایی که منافقین امروز در آن به راحتی فعالیت کرده و فضا را متاسفانه متشنج می کنند و حتی ترور انجام می دهند فضای مجازی است.

,

 

,

, ,

* فضای مجازی میدان امروز تقابل گروهک تروریستی منافقین با جمهوری اسلامی ایران است

, * فضای مجازی میدان امروز تقابل گروهک تروریستی منافقین با جمهوری اسلامی ایران است, * فضای مجازی میدان امروز تقابل گروهک تروریستی منافقین با جمهوری اسلامی ایران است,

وی افزود: منافقین قبلا افراد را ترور فیزیکی می کردند ولی الان در شبکه های اجتماعی با سناریوهای ساختگی شخصیت های به نام نظام و چهره های موجه و انسان های واقعا خدوم را ترور شخصیتی می کنند به فرموده رهبر انقلاب جای جلاد و شهید و قاتل و مقتول را عوض می کنند. آنها در فضای مجازی با توهین کردن و اتهام زدن و از چشم مردم انداختن افراد موثر نظام را ترور می کنند و باز اگر بتوانند از هر طریق دیگری ترور فیزیکی هم انجام می دهند دست به عملیات های نظامی علیه انقلاب اسلامی می زنند بنابراین منافقین با همان اصالت گذشته و چه بسا بدتر و شدیدتر از قبل ماموریت خود در قبال ایران را دنبال می کنند.

,

وی در پاسخ به اینکه آیا گروهک منافقین در ادامه دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی ایران در تحریم های ظالمانه و کمپین های ساختگی علیه فرهنگ ایرانی و اسلامی هم نقش دارند؟ ابراز کرد: در حالی که مهمترین شاخصه فعالیت این گروهک تروریستی، ترور مسلحانه است اما سیاست‌هایی در پشت پرده جریان انگلیسی، رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود دارد که سعی کرده هنوز این گروهک تروریستی را با ظاهر مذهبی حفظ کند از جمله اینکه از برخی از نمادها و ارزشهای مذهبی مثل روسری و محافل توسل و دعا استفاده کرده و تصاویر این محافل دعا و توسل را در فضای مجازی منتشر کنند.

,

* سیاست پشت پرده جریان استکباری حفظ ماهیت مذهبی منافقین است

, * سیاست پشت پرده جریان استکباری حفظ ماهیت مذهبی منافقین است, * سیاست پشت پرده جریان استکباری حفظ ماهیت مذهبی منافقین است,

حجت الاسلام مظاهری ادامه داد: فکر می کنم سیاست‌های پشت پرده این جریان این است که چهره و فضایی مرکب از مذهبی روشنفکرمابانه یا مذهبی ایده آل گرایانه از منافقین نشان دهند که در بین همه جریان های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران، منافقین ماهیت مذهبی خود را حفظ کرده است چرا چون هدف این است به نوعی القا کنند که پیروان دین و مذهب اسلام کسانی هستند که تروریست هم هستند در مقابل ماهیت فکری جریان پهلوی دوستان و سلطنت طلبان کاملا لاابالی گری است و اثری از سابقه فرهنگی و مذهبی در آنها دیده نمی شود و کاملا لاابالی عمل می کنند می خواهند نشان دهند کسانی که فضای اعتقادی دینی و مذهبی متفاوت دارند خیلی راحتر و آزادی بیشتر نسبت به رفتار افراد مذهبی می توانند زندگی کنند به هرحال سیاست امروز دنیای استکبار فریب و انحراف افکار است.

,

 

,

, ,

جریان استکبار، از موضوع حجاب و عفاف و ارزشهای دینی برای مخالفت مدنی مردم ایران بهره می برد 

, جریان استکبار، از موضوع حجاب و عفاف و ارزشهای دینی برای مخالفت مدنی مردم ایران بهره می برد , جریان استکبار، از موضوع حجاب و عفاف و ارزشهای دینی برای مخالفت مدنی مردم ایران بهره می برد ,

وی افزود: در خصوص موضوع حجاب و عفاف آنچه که الان از صحنه تقابل دشمنان با جمهوری اسلامی ایران می بینیم در زمینه حجاب و عفاف جریان هایی بخصوص مثل شبکه وهابی اینترنشال علیه جمهوری اسلامی تلاش می کنند تا مردم را بیشتر با مباحث اقتصادی تحریک کرده و آنها را به مخالفت مدنی دعوت می کنند به این صورت که اگر کسی نسبت به جمهوری اسلامی مخالفت دارد با بی حجابی، شرب خواری، روزه خواری و زیرپا گذاشتن ارزش‌های جمهوری اسلامی مخالفت خود را نشان دهند.

,

وی با بیان اینکه نقش جریان نفاق و منافقین برای زدودن ارزشهای دینی را نمی دانم هنوز در این فضا ندیدم ورود داشته باشند خاطرنشان کرد: ولی آنچه که مسلم است جریان استکباری از این ابزار استفاده می کند تا مردم نگران و معترض نسبت به مسائل و بحث های موجود در کشور بخصوص مباحث اقتصادی را به سمت مخالفت مدنی و مخالفت با جریان های ارزشی کشور هدایت کند.

,

************************

, ************************,

* چهره واقعی گروهک تروریستی منافقین که باید در حقیقت آفتاب پرستان سیاسی نام برد

, * چهره واقعی گروهک تروریستی منافقین که باید در حقیقت آفتاب پرستان سیاسی نام برد, * چهره واقعی گروهک تروریستی منافقین که باید در حقیقت آفتاب پرستان سیاسی نام برد,

گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) را باید در حقیقت آفتاب پرستان سیاسی نام برد چرا که وقتی در ایران بودند، ترکیبی از اسلام گرا و جنگجویان عدالت اجتماعی به شمار می رفتند اما بعد از ناکامی در جلب حمایت از طرف مردم ایران به دامن صدام حسین دشمن درجه یک انقلاب اسلامی پناهنده و در عراق سکولار شدند و به بعثی هایی بدون هویت غیر عربی تبدیل شدند. در فرانسه دموکرات شدند و این در حالی بود که در واقعیت، کوچکترین جزئیات زندگی اعضا را به آنها دیکته می کردند، و امروز، در صدر طرفداران این گروهک تروریستی آلبانی نشین می توان نام جان بولتون، مشاور امنیت ملی و رودی جیولیانی، وکیل ترامپ را مشاهده کرد.

,

* فرقه منافقین وقیح ترین و منفورترین گروهک سیاسی مخالف جمهوری اسلامی است

, * فرقه منافقین وقیح ترین و منفورترین گروهک سیاسی مخالف جمهوری اسلامی است, * فرقه منافقین وقیح ترین و منفورترین گروهک سیاسی مخالف جمهوری اسلامی است,

این روزها به نظر می رسد وزارت امور خارجه ایالات متحده هم دیگر این گروهک را تروریست نمی داند، که در اظهار نظری وقیح و بی شرمانه سرکرده و عجوزه پیر این فرقه تروریستی را به نام رهبر مردم ایران معرفی می کند لازم است که بدانند ملت ایران از این گروهک تروریستی به دلیل تاریخچه و اقدامات پیشین سخت متنفر هستند و حتی اگر مشکلی هم با شرایط کنونی در کشور داشته باشند، هرگز حاضر نخواهند شد روی کار آمدن گروهک تروریستی مجاهدین خلق را بپذیرند چراکه منافقان منفورترین چهره در بین گروه‌های سیاسی مخالف جمهوری اسلامی ایران شناخته می شوند. این گروه علاوه بر اینکه علیه ملیت، دین و نظام ما با دشمنان ما متحد شده و همکاری کردند و زمانی‌که مردم احتیاج داشتند از ملیت کشور دفاع شود با عراق همدستی کرده و با تجهیزات پیشرفته و پرتعداد و راهنمایی‌های آمریکایی بزرگ‌ترین خیانت ها را علیه مردم کشور ما انجام دادند.

,

 

,

, ,

* گروهک منافقین، از دشمن هم دشمن تر هستند/ ماهیت گروهک منافقین با ترور و ترویستی بودن گره خورده است

, * گروهک منافقین، از دشمن هم دشمن تر هستند/ ماهیت گروهک منافقین با ترور و ترویستی بودن گره خورده است, * گروهک منافقین، از دشمن هم دشمن تر هستند/ ماهیت گروهک منافقین با ترور و ترویستی بودن گره خورده است,

محمود معلمی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به عملیات ظفرمند مرصاد اظهار کرد: گروهک منافقین سال 67 عملیات به نام فروغ جاویدان علیه ما اجرا کردند با این تئوری ذهنی متوهم که با تعداد زیادی  از عراق حرکت کرده و پس از عبور از مرزهای غربی کشور 48 ساعته به تهران رسیده و نظام را از بین ببرند که همانند دفعات قبل توسط رزمندگان اسلام شکست مفتضحانه ای خوردند و تار و مار شدند.

, محمود معلمی, صاحب نیوز,

استاد علوم سیاسی دانشگاه با بیان اینکه ماهیت گروهک منافقین با ترور و ترویستی بودن در هم آمیخته و گره خورده است خاطرنشان کرد: بیش از 17 هزار شهید ترور کشور ما عمدتا به دست گروهک منافقین کوردل در حوادث سالهای 60 و  61 شامل ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، انفجار دفتر نخست وزیری، و ترور دادستان، پاسدار، روحانی و کاسب و مردم عادی در کوچه و بازار ترور و به شهادت رسیدند.

,

وی افزود: خباثت و دشمنی دیگر گروهک منافقین این بود که با دشمن در حال جنگ با ایران متحد شدند رفتند با صدام در عراق ملاقات کرده و بر علیه ملت خودشان با دشمنان متحد شدند، کمتر دشمنی وجود دارد که این کار را انجام دهد و اینها از دشمن هم دشمن تر بودند.

,

* از شعار مبارزه با امپریالیسم تا جیره خواری آمریکا

, * از شعار مبارزه با امپریالیسم تا جیره خواری آمریکا, * از شعار مبارزه با امپریالیسم تا جیره خواری آمریکا,

معلمی ادامه داد: منافقین در حالی که یک روزی شعار مبارزه با آمریکا و امپریالیسم جهانی را سر می دادند رفتند و در دامن همان آمریکا افتادند و بعد با سفارش آمریکا در اردوگاهی در کشور آلبانی ساکن شدند تجهیزات فراوان و سیستم های کامپیوتر زیادی در اختیارشان قرار داده شد و الان شبانه روز در فضای مجازی در حال شبهه افکنی هستند در همه مسائل و زمینه ها اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و …به اشکال و شیوه های مختلف در شبکه های اجتماعی شبهه افکنی  می کنند.

,

 

,

, ,

* گروهک منافقان امروز با وساطت و حمایت آمریکا در کمپ آلبانی در حال ترور فکری و ذهنی مردم ایران هستند

, * گروهک منافقان امروز با وساطت و حمایت آمریکا در کمپ آلبانی در حال ترور فکری و ذهنی مردم ایران هستند, * گروهک منافقان امروز با وساطت و حمایت آمریکا در کمپ آلبانی در حال ترور فکری و ذهنی مردم ایران هستند,

وی افزود: آلبانی این اردوگاه را به دستور و وساطت آمریکا در اختیار منافقین قرار داده است لذا کار الان کارشان همین است منافقین ماهیت تروریستی بودن خودشان را حفظ کرده اند روزی ترور فیزیکی می کردند الان ترور فکری و ذهنی می کنند، علاوه بر این اطلاعاتی که از داخل کشور به دست می آورند را به دشمنان ما می دهند تا باعث ایجاد ناامنی در کشور شود که برخی وقتها آثار آن را در اتفاقات و خرابکاری هایی که در سایت هسته ای و غیره اتفاق می افتد را می بینیم.

,

کارشناس علوم سیاسی افزود: منافقین الان بیشتر در جهت انحراف فکری و ذهنی مردم ما کار می کنند هرچند اگر فرصتی هم پیدا کنند ترور فیزیکی و مسلحانه را هم انجام می دهند البته امروز عِده و عُده شان خیلی کمتر از قبل شده بعد از عملیات موسوم به فروغ جاویدان که تعداد زیادی از آنها به هلاکت رسیدند خود مسعود رجوی هم سرنوشت نامعلومی پیدا کرد.

,

* جیره خواری گروهک منافقان از سفره دشمنان جمهوری اسلامی ایران

, * جیره خواری گروهک منافقان از سفره دشمنان جمهوری اسلامی ایران, * جیره خواری گروهک منافقان از سفره دشمنان جمهوری اسلامی ایران,

وی با بیان اینکه منافقین عامل دشمنی عربستان و آمریکا با ما هستند خاطرنشان کرد: منافقین امروز جیره خوار سفره دشمنان انقلاب اسلامی شده ند پول می گیرند و هر آنچه آنها بخواهند انجام می دهند ولی با این حال قدرت تروریستی سابق را ندارند اگرچه می خواهند انجام دهند ولی قدرت گذشته را ندارند چون از وقتی از پادگان اشرف رفتند خیلی ها یا کشته یا جدا شدند و چون ماهیت‌شان برای همه روشن شده دیگر نتوانستند جوانان را فریب داده و جذب کنند.

,

معلمی در پاسخ به اینکه چرا با وجود اینکه ماهیت ترویستی بودن این گروهک منافقین آشکار شده اما از لیست گروه های تروریستی آمریکا و کشورهای غربی خارج شده اند گفت: تعریف تروریسم ما و آمریکایی ها با هم متفاوت است تعریف انقلاب اسلامی که همان تعریف اسلام است این است که هر کسی یا گروهی که در هر نقطه ای از جهان خون انسان بیگناهی را بر زمین بریزد تروریسم است درحالی که از نگاه استکبار جهانی تروریسم کسی یا گروهی است که در هر نقطه ای از جهان منافع اسرائیل و آمریکا را زیر سوال ببرد، بنابراین براساس تعریف آمریکا از تروریسم منافقین نه تنها تروریسم نیستند بلکه خدمتگزار و جیره خوار آمریکا و اسرائیل هستند.

,

 

,

, ,

وی در خصوص اینکه منافقین چه نقشی در تحریم های ظالمانه دارند ابراز کرد: اطلاعات غلطی که منافقین به آمریکا و عوامل سازمان ملل می دهند مثل مسئله هسته ای در حالی که مسئله هسته ای کشور ما کاملا روشن و شفاف است به دنبال مسائل علمی و صنعتی هستیم اما منافقین با اطلاعات غلط به امریکایی می گویند ایرانی ها در حال ساخت بمب هستند طبیعتا چون آمریکایی ها در سازمان ملل نفوذ دارند حرف اینها را سند قرار داده و بر علیه ما قطعنامه صادر کرده و مشکلاتی برای ما ایجاد می کنند سازمان ملل هم در حقیقت محل نفوذ و تصمیم های آمریکا و اروپا است لذا اینها هم عوامل آنها هستند.

,

این کارشناس سیاسی ادامه توصیه کرد: همیشه در جمع دوستان تاکید می کنم که فضای مجازی هیچ وقت قابل اطمینان و اعتماد نیست گاهی می بینیم حرف های دشمنان به عنوان فضای مجازی به ذهن مردم ما منتقل می شود تصاویر را همه دیده اند که تعداد زیادی از منافقین در سالن بزرگی در اردوگاه آلبانی که مجهز به کامپیوتر است نشسته و از آنجا برای فضای مجازی علیه ما خوراک تهیه کرده و منتشر می کنند بنابراین نقش مهمی در ایجاد کمپین ها در فضای مجازی با موضوعات مختلف دارند و برای انحراف افکار عمومی تلاش می کنند.

,

********************

, ********************,

* فرصت طلبی منافقان از مشکلات مردم ایران/  اشک تمساح قاتلان بیش از 17 هزار ایرانی 

, * فرصت طلبی منافقان از مشکلات مردم ایران/  اشک تمساح قاتلان بیش از 17 هزار ایرانی , * فرصت طلبی منافقان از مشکلات مردم ایران/  اشک تمساح قاتلان بیش از 17 هزار ایرانی ,

این فرقه خبیث و کثیف در حالی ادعا می‌کند که به دنبال «آزادی خلق ایران» است که بر اساس اعتراف اعضای منفک شده در مستند هایی که پخش شده با حبس، خفقان و بردگی شکل گرفته؛ و با استفاده از شیوه عضوگیری اجباری، حبس اعضا در داخل اردوگاه و منفک کردن آنها از جهان بیرون، طلاق‌ها و ازدواج‌های اجباری و حتی دعوت به تجرد طبق صلاحدید سازمان، استفاده از القائات ذهنی برای شستشوی ذهنی اعضا و … فعالیت کردند اما امروز علاوه بر تعداد جمعیت از نظر فکری و ایدئولوژی نیز عقیم و غیر قابل رشد شده اند.

,

و بقایا و ته مانده این گروهک خبیث و منفور از داخل اردوگاهی به شدت محافظت‌شده واقع در منطقه‌ای بین پایتخت آلبانی (تیرانا) و شهر ساحلی «دورس» به پشتوانه مقادیر زیادی دلارهای آمریکایی و سعودی با برقراری شبکه ارتباطات رادیویی و انجام عملیات‌های مخفی رسانه‌ای در شبکه های اجتماعی به شدت در تلاش هستند افکار عمومی مردم ایران را منحرف و ترور کنند.

,

قاتلان بیش از 17 هزار زن و مرد و شیر و جوان و خردسال سالهای 60 و 61 در سالهای اخیر از فرصتی استفاده می کنند حتی با راه اندازی کمپین هایی در شبکه های اجتماعی و فضا مجازی افکار عموم مردم را منحرف کرده و بر مشکلات و گرفتاری های مردم دامن می زنند از قبیل قضایای آبان سال 98 که چگونه لبخند زنان در مشکلات مردم ایران اشک تمساح می ریختند آنها با حمایت و پشتیبانی آمریکای جنایتکار و پول های کثیف رژیم آل سعود برای مردم ایران گرفتاری درست می کنند باشد که بزودی با عنایت الهی ته مانده این گروهک منافق از صفحه روزگار محو و نابود شود این وعده الهی تخلف ناپذیر است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه