اخبار داغ

به همت پاسداران گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت؛

کشف دو محموله بزرگ قاچاق کوسه ماهی در چابهار

کشف دو محموله بزرگ قاچاق کوسه ماهی در چابهار
مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط دو محموله بزرگ قاچاق کوسه ماهی و باله‌های کوسه توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) و یگان حفاظت محیط زیست دریایی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، داود میرشکار مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان وبلوچستان گفت: با اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) و یگان حفاظت محیط زیست دریایی استان دو محموله کوسه ماهیان به وزن جمعا ۳۶ تن شناسایی و کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی تصریح کرد: در جریان گشت وکنترل های مستمر و بازرسی از سردخانه ها و کامیون های عبوری، حدود ۲۱ تن «کوسه وباله کوسه‌ماهی» از یکی از سردخانه های شهرستان چابهار و ۱۵ تن کوسه ماهی از یک خودروی سردخانه دار حمل کننده آبزیان کشف و ضبط شد.

میرشکار افزود:در این خصوص ۲ متخلف به همراه مدارک ومستندات مربوطه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: صید کوسه‌ماهی و فروش گوشت و باله آنها که اغلب به‌دلیل نوع مصرف در تهیه غذاهای گران‌قیمت رستورانی و یا تولید کالاهای پزشکی توسط صیادان محلی صورت می‌گیردو به کشورهای همسایه و سایر استان های کشور قاچاق می شود.

چندی پیش نیز قاچاقچیان قرار بود در دو مرحله ۱۴۲ تن کوسه ماهی و بال کوسه را از بندر چابهار به سمت کشورهای اسیایی قاچاق کنند که به همت پاسداران گمنام این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

در چهار مرحله کشف محموله کوسه و باله کوسه ماهی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) جمعا ۱۷۸ تن کشف و ضبط شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه