اخبار داغ

وزارت بهداشت:

۵ مرداد؛ کرونا ۳۷ هموطن دیگر را قربانی کرد

۵ مرداد؛ کرونا ۳۷ هموطن دیگر را قربانی کرد
۳۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند که در مجموع شمار جان باختگان کرونایی تا امروز به ۱۴۱ هزار و ۷۹۵ نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بنا به اسناد گزارش روزانه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۲۸۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۹۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۶۲ هزار و ۵۲۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۲ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۴۹۹ دُز رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در شبانه روز گذشته ۱۰۶ هزار و ۹۲۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
,
 
,
از دیروز تا امروز ۵ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۵۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۴۱ نفر از آنها بستری شدند.
,
 
,
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۴۸۹ نفر رسید. 
,
 
,
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۷۹۵ نفر رسید.
,
 
,
خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۷۵ هزار و ۹۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
,
 
,
۱۱۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۵۳ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 
,
 
,
در حال حاضر ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه