اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

شرایط ازدواج سالم، معنوی و اسلامی برای جوانان فراهم شود

شرایط ازدواج سالم، معنوی و اسلامی برای جوانان فراهم شود
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: باید شرایط ازدواج سالم، معنوی و اسلامی برای جوانان فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم ازدواج ۵۰ زوج سنندجی با عنوان ویژه برنامه پیوند آسمانی که در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ازدواج، تشکیل خانواده و پیوند معنوی از معارف اسلامی و تأکیدات قرآن کریم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی برای تشکیل خانواده ارزش والایی قائل است.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: علی رغم اینکه در فضای مجازی و برخی محافل در خصوص عدم تشکیل خانواده مباحثی مطرح می شود اما خانواده کوچکترین واحد اجتماعی و اساسی ترین واحد اجتماعی در ساختار هر نظام سیاسی است و در جامعه اسلامی نیز پایه همه امور است.

,

سردار حسینی افزود: باید به سوی فرهنگ ارزشمند اسلامی توجه ویژه ای داشته باشیم و در این راستا به این مهم توجه کنیم که پرهیز از تجملات موجب انجام ازدواج های ساده و به هنگام می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم به جای امیدآفرینی در جامعه یأس اشاعه شود و باید زمینه های لازم برای برگزاری مراسمات، تأمین مایحتاج و تداوم زندگی بانشاط جوانان میسر شود.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: ازدواجی که بر اساس اعتقادات اسلامی باشد با کمترین آسیب ها مواجه می شود و کمترین طلاق و جدایی زوجین را خواهیم داشت

,

سردار حسینی افزود: معاندین تلاش می کنند که بنیان خانواده را در جوامع اسلامی متزلزل کنند و فرزند آوری را با نگهداری حیوانات، ترویج ازدواج سفید و ناهنجاری ها به دنبال ضربه به مبانی هویتی ما هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: باید جوانان را به خوشبختی و نشاط رهنمون کنیم و بدون شک ترویج ازدواج های آسان و به هنگام بر پایه آموزه های اسلامی می تواند در این راستا بیشترین نقش را ایفا کند. دشمنان دنبال این هستند که جامعه ای پیر و ناتوان را داشته باشیم تا در آینده بر منابع و سرزمین ما تسلط پیدا کنند لذا باید همه ما نسبت به این توطئه ها هوشیار باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه