اخبار داغ

معاون فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

۱۰۰ مدرسه خراسان جنوبی به همت جهادگران مرمت می‌شود

۱۰۰ مدرسه خراسان جنوبی به همت جهادگران مرمت می‌شود
حسینی گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان تابستان امسال یکصد مدرسه استان با صرف ۵ هزار نفر روز کار جهادگران، مرمت و بهسازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امروز در نشست کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی اظهار کرد: سال گذشته ۶۲ آموزشگاه در اجرای طرح هجرت ۳، مرمت، بهسازی و زیباسازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: ۲۵۰ گروه جهادی برای مرمت، زیباسازی و بهسازی مدارس استان در طرح هجرت ۳، مشارکت و فعالیت دارند که ۱۸۷ نفر از اعضای این گروه‌ها، دانش‌آموزان دختر و پسر استان هستند.

,

وی از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در ۷۶ مدرسه دوره دوم ابتدایی، اول و دوم متوسطه استان خبر داد و گفت: طرح شهید بهنام فرصتی مناسب برای تحکیم پیوند جوانان با سه کانون محوری جامعه یعنی خانه، مدرسه و مسجد است.

,

حسینی با بیان اینکه تعداد مدارس مجری طرح بهنام در مقایسه با سال گذشته به ۴۰ آموزشگاه افزایش یافته است افزود: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان طراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد کشور است.

,

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به آغاز دوره آموزشی ۲۱۲ دختر و پسر دانش‌آموز فرمانده واحدهای مقاومت پیشگامان از پایان مرداد تا اوایل شهریور امسال در طرح یاوران ولایت عنوان کرد: تکامل و خودسازی، ارزش‌گذاری بر علم و اخلاق، نظم، مشارکت و همفکری از مهم‌ترین محورهای اردوهای طرح ولایت دانش‌آموزی است.

,

وی از برگزاری دوره توانمندسازی ۱۰۳ معلم واجدالشرایط تدریس آمادگی دفاعی به میزان ۳۲ ساعت در نیمه دوم مهر ماه خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۰۰ دبیر زن و مرد در دبیرستان‌های استان مشغول تدریس درس آمادگی دفاعی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه