اخبار داغ

معاون سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

خط امام خمینی (ره) متعلق به جغرافیای جهانی است

خط امام خمینی (ره) متعلق به جغرافیای جهانی است
حجت الاسلام کامجو گفت: خط امام خمینی (ره) متعلق به جغرافیای جهانی است و امروز آزادی خواهان به دنبال تعمیق در این خط فکری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام علیرضا کامجو امروز در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره استانی تربیتی – معرفتی "خط امام" ویژه دانشجویان خراسان جنوبی اظهار کرد: موضوع خط فکری امام راحل یکی از عظیم‌ترین و موثرترین موضوعات در سرنوشت بشر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند "کسانی که مسئول پیاده‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب هستند برای اینکه بتوانند به قله‌های آرمانی دست پیدا کنند نیازمند یک نرم‌افزار هستند و آن نرم‌افزار خط امام خمینی (ره) است."

,

وی با تأکید بر اینکه ابعاد شخصیتی امام خمینی هنوز ناشناخته است و نسل کنونی ما بیشتر نسبت به شناخت عظمت ایشان نیاز دارند، عنوان کرد: اگر امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب است و اسلام بشریت را در دنیا و آخرت سعادتمند می‌کند بدون شناخت خط امام نمی‌توانیم موفق باشیم و این مهم متعلق به جغرافیای ایران نیست بلکه در سراسر عالم هر جا که توانستند حقیقت امام راحل را درک کنند در هر محیطی که قرار گرفته، متحول شده‌اند.

,

حجت الاسلام کامجو ادامه داد: در عرصه‌های جهانی آن عنصر پیش برنده و کمک کننده که وسوسه‌های وسواسان خناس را علیه جمهوری اسلامی خاموش می‌کند کسی جز امام خمینی نیست.

,

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) کلید رمز سلامت نسل آخرالزمان برای دستیابی به حقیقت عالم است، تصریح کرد: برای طلوع ولایت عظما بدون اندیشه امام کار به جایی نخواهد رسید و توفان تبلیغات دشمن با اندیشه امام راحل که دنیا مدرسه اراده است، برداشته می‌شود.

,

 

,

برگزاری دوره استانی خط امام برای ۶۰ دانشجو استان

, برگزاری دوره استانی خط امام برای ۶۰ دانشجو استان, برگزاری دوره استانی خط امام برای ۶۰ دانشجو استان,

سید مصطفی موسوی زاهد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی هم در این مراسم اظهار داشت: دوره استانی خط امام برای ۶۰ دانشجو از دانشجویان دانشگاه‌های استان بعد از ۲ سال به صورت حضوری برگزار می‌شود.

,

وی بیان کرد: دوره تشکیلاتی خط امام پنج روز به صورت شبانه‌روزی با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

,

موسوی زاهد با اشاره به اینکه کادرسازی نیروی انسانی در تراز انقلاب از مهمترین اهداف این دوره است، گفت: دانشگاه‌ها طبق بیانیه گام دوم انقلاب باید به سمتی بروند که نیروهای در تراز انقلاب را تربیت کنند.

,

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از ملاک‌های حضور در سطح کشوری دوره‌های خط امام، حضور موفق در این دوره است افزود: این دوره در حوزه‌های معرفتی، بصیرتی و تشکیلاتی برنامه‌ریزی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه