اخبار داغ

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تویسرکان خبر داد؛

رونمایی از طرح بازآفرینی و ساماندهی محوطه آرامگاه حیقوق نبی(ع)/ تخصیص اعتبار از سوی وزیر برای مرمت‌ قلعه تاریخی اشتران

رونمایی از طرح بازآفرینی و ساماندهی محوطه آرامگاه حیقوق نبی(ع)/ تخصیص اعتبار از سوی وزیر برای مرمت‌ قلعه تاریخی اشتران
در جریان سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به تویسرکان، از طرح بازآفرینی و ساماندهی محوطه آرامگاه حیقوق نبی(ع) رونمایی شد و ضرغامی قول مساعد تخصیص اعتبار برای مرمت قلعه تاریخی اشتران را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازعصرهمدان، عزت الله ضرغامی در جریان سفر یک روزه خود به پایتخت منبت ایران؛ تویسرکان را یک باغ شهر زییا توصیف کرد و گفت: امیدوارم که مسئولان از این باغ شهر حفاظت و از تخریب باغات جلوگیری کنند، چرا که ساختمان های بسیاری در مکان های دیگر مشاهده کرده ام که سبب ساز نابودی مدیریت شهری شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان،,

وی با اشاره به بافت های فرهنگی و تاریخی غنی تویسرکان، تاکید کرد: برای حفاظت از ظرفیت های گردشگری تویسرکان باید زیرساخت های این شهرستان افزایش یابد.

,

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری همچنین با اعلام اینکه در حدود یک چهارم صنایع دستی استان همدان در تویسرکان تولید می شود، افزود: باید برای رفع مشکلات فعالان عرصه صنایع دستی برنامه ریزی شود‌.

,

ضرغامی در ادامه از تخصیص اعتبار برای مرمت قلعه تاریخی اشتران خبر داد و تصریح کرد: این وزارتخانه آمادگی آن را دارد تا برای مرمت قلعه اشتران از ارائه تسهیلات به مالک با توجه به تبصره ۱۸ وارد میدان شود.

,

وی همچنین گفت: موقعیت گردشگری محور گنج‌نامه _ تویسرکان ارزشمند است و نباید از آن غافل شد و پیگیری این امر تکلیفی برای بنده است.

,

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری امروز به عنوان نماینده دولت در تویسرکان حضور یافت. ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با مردم و بازدید از امکان تاریخی و گردشگری شهرستان بخشی از برنامه های سفره یک روزه ضرغامی به پایتخت مبل و منبت کشور بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه