اخبار داغ

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تویسرکان خبر داد؛

رونمایی از طرح بازآفرینی و ساماندهی محوطه آرامگاه حیقوق نبی(ع)/تخصیص اعتبار از سوی وزیر برای مرمت‌ قلعه تاریخی اشتران

رونمایی از طرح بازآفرینی و ساماندهی محوطه آرامگاه حیقوق نبی(ع)/تخصیص اعتبار از سوی وزیر برای مرمت‌ قلعه تاریخی اشتران
در جریان سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به تویسرکان، از طرح بازآفرینی و ساماندهی محوطه آرامگاه حیقوق نبی(ع) رونمایی شد و ضرغامی قول مساعد تخصیص اعتبار برای مرمت قلعه تاریخی اشتران را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ عزت الله ضرغامی در جریان سفر یک روزه خود به پایتخت منبت ایران؛ تویسرکان را یک باغ شهر زییا توصیف کرد و گفت: امیدوارم که مسئولان از این باغ شهر حفاظت و از تخریب باغات جلوگیری کنند، چرا که ساختمان های بسیاری در مکان های دیگر مشاهده کرده ام که سبب ساز نابودی مدیریت شهری شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان, .,

وی با اشاره به بافت های فرهنگی و تاریخی غنی تویسرکان، تاکید کرد: برای حفاظت ازظرفیت های گردشگری تویسرکان باید زیرساخت های این شهرستان افزایش یابد.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری همچنین با اعلام اینکه در حدود یک چهارم صنایع دستی استان همدان در تویسرکان تولید می شود، افزود: باید برای رفع مشکلات فعالان عرصه صنایع دستی برنامه ریزی شود‌.
ضرغامی در ادامه از تخصیص اعتبار برای مرمت قلعه تاریخی اشتران خبر داد و تصریح کرد: این وزارتخانه آمادگی آن را دارد تا برای مرمت قلعه اشتران از ارائه تسهیلات به مالک با توجه به تبصره ۱۸ وارد میدان شود.
وی همچنین گفت: موقعیت گردشگری محور گنج‌نامه _ تویسرکان ارزشمند است و نباید از آن غافل شد و پیگیری این امر تکلیفی برای بنده است.
به گزارش رودآور؛ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری امروز به عنوان نماینده دولت در تویسرکان حضور یافت. ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با مردم و بازدید از امکان تاریخی و گردشگری شهرستان بخشی از برنامه های سفره یک روزه ضرغامی به پایتخت مبل و منبت کشور بود.
انتهای پیام/

, .,
, .,
, .,
, .,
, .,
, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه