اخبار داغ

شهردار زنجان:

محور پادگان تا دوماه آینده زیر بار ترافیک می رود

محور پادگان تا دوماه آینده زیر بار ترافیک می رود
شهردار زنجان با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه کاره زنجان، گفت: محور پادگان تا دوماه آینده زیر بار ترافیک می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا فیروزفر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه طبق نظرسنجی های انجام شده اولویت مردم آسفالت بود، اظهار کرد: آسفالت ریزی در زنجان تا رسیدن به یک وضعیت مطلوب ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه های مردم پروژه های نیمه تمام بود، ابراز کرد: پروژه های نیمه تمام در حال تکمیل است و پروژه سبزه میدان با سرعت به پیش می رود و بخش بزرگی از این پروژه ۴۰ ساله در آینده نزدیک افتتاح می شود.
,
شهر دار زنجان با بیان اینکه تمام مشکلات محور پادگان حل شده است، تصریح کرد: محور پادگان تا دو ماه آینده زیر بار ترافیک می رود.
,
وی با بیان اینکه در محرم نکته عظیمی وجود دارد که کمتر به آن توجه شده است، عنوان کرد: در سراسر دنیا برای مراسمات شور و هیجانی به راه می افتد اما در هیچ جای دنیا شور و هیجان عزاداری وجود ندارد و این شور و هیجان عزاداری مخصوص امام حسین (ع) و مخصوص شیعه است.
,
فیروزفر با بیان اینکه شهر ما بزرگترین و بهترین مراسم عزاداری را در جهان برگزار می کند، خاطر نشان کرد: شهر زنجان کمر همت به بر گزاری یوم العباس بسته است و تعداد زیادی از خادم افتخاری فعالیت خود را شروع کرده اند.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه