اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان مطرح کرد:

ایران گذرگاه دیپلماسی منطقه/ خطیب نماز جمعه، سخنگوی انقلاب است

ایران گذرگاه دیپلماسی منطقه/ خطیب نماز جمعه، سخنگوی انقلاب است
خطیب جمعه این هفته سمنان گفت: ایران تبدیل به گذرگاه دیپلماسی منطقه شده و در حال مدیریت منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قدس پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سیدالشهدا (ع)، گفت: اگر وجود مقدس سید الشهدا نبود؛ یزید نه تنها باعث از بین رفتن اسلام و مساجدی که در آن ذکر و نام خدا برده می شد، بلکه سایر ادیان الهی مانند یهودیت و مسیحیت و عبادتگاه های آنان را نیز از بین می برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه موقت سمنان تأکید کرد: همه متدینین مدیون خون سید الشهدا و روز عاشورا هستند و در روز عاشورا هر انسانی که ذره ای از انسانیت، ذکر و یاد خدا و شرافت در وجود خود دارد بر این مصیبت گریان است.

,

وی با اشاره به توصیه ها و توجه رهبر انقلاب به هیئات، تصریح کرد: هیئات مسئولیت رشد دادن مردم در نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارند و بایستی قدر این ارزش و منزلت الهی را که به آنان اعطاء شده؛ بدانند و سخنران و مادحین طوری سخنرانی کرده و به مدح اهل بیت(ع) بپردازند که این رشد اتفاق بیفتد چراکه راه سلوک از گریه بر سیدالشهدا (ع) می گذرد.

,

قدس پور با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه تاریخ انقلاب است و برشمردن توصیه های رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه، اذعان داشت: خطیب نماز جمعه سخنگوی انقلاب است، اگر ائمه جمعه نکات مد نظر رهبری را رعایت نکردند؛ مردم باید به آنان تذکر دهند و باید با همکاری باعث شویم تا  نماز جمعه بالنده تر شده و شأن و جایگاه واقعی نماز جمعه محقق شود.

,

خطیب جمعه این هفته سمنان در ادامه بیان کرد: دشمنان ما درصدد اشاعه فحشا در کشور هستند و اشاعه فحشا و بی حجابی، باعث ایجاد عدم امنیت در جامعه خواهد شد.

,

وی افزود: زیر ساخت مناسبی برای حجاب در کشور وجود ندارد و لازم است مسئولین و حاکمیت در این حوزه وارد شود.

,

قدس پور با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور روسیه به ایران و دیدار وی با مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: ایران تبدیل به گذرگاه دیپلماسی منطقه شده و در حال مدیریت منطقه است و امروز ما به روسیه پهپاد می فروشیم و افسران آنان را مورد تعلیم و تربیت قرار می دهیم و پوتین به استراتژی های رهبری در منطقه عمل می کند.

,

وی افزود: بدون برجام و FATF نیز می توانیم به اهدافمان برسیم واگر دولت و مردم انقلابی پای کار باشند؛ حتماً اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه