اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

روزانه ۲۵ کودک مبتلا به کرونا در استان مرکزی بستری می شوند/فوت کودک ۴.۵ ساله در اراک

روزانه ۲۵ کودک مبتلا به کرونا در استان مرکزی بستری می شوند/فوت کودک ۴.۵ ساله در اراک
جمالیان با اشاره به اینکه در پیک جدی شاهد افزایش ابتلای کودکان به کرونا هستیم گفت: روزانه بین ۲۰ تا ۲۵ کودک در استان به کرونا مبتلا می شوند که نیاز به بستری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در گفتگو با دیارآفتاب در خصوص شرایط، کرونا در گفت: بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی ۹ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز، شهرستان فراهان نارنجی و شهرستان‌های خنداب و زرندیه در وضعیت زرد قرار دارند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
جمالیان اظهار کرد: همچنین میزان ابتلا،  بستری و مرگ و میر نسبت به هفته آخر تیرماه افزایش بوده است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در پیک جدی شاهد افزایش ابتلای کودکان به کرونا هستیم گفت: روزانه بین ۲۰ تا ۲۵ کودک در استان به کرونا مبتلا می شوند که نیاز به بستری دارند.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک با تاکید بر اینکه خانواده ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند بیان کرد: متاسفانه یک کودک ۴.۵ ماهه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
,
 
,
جمالیان همچنین ضمن تسلیت مجدد به خاطر فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت، به شرایط بسیار حساس و خطرناک این روزهای استان اشاره کرد و گفت:رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های عزاداری محرم الزامی است و هیات‌های مذهبی و مردم موظف به اجرای این دستورالعمل‌ها هستند.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه