اخبار داغ

مدرس دانشگاه :

دین اسلام امروز بیشتر از زمان امام حسین (ع) مورد هجمه قرار دارد / هدف قیام عاشورا دفاع از مبانی اسلام بود

دین اسلام امروز  بیشتر از زمان امام حسین (ع) مورد هجمه قرار دارد / هدف قیام عاشورا دفاع از مبانی اسلام بود
مدرس دانشگاه گفت: هدف قیام عاشورا دفاع از مبانی اسلام بود ودین اسلام امروز بیشتر از زمان امام حسین (ع) مورد هجمه قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام "عمران احمدی" مدرس دانشگاه و امام جمعه موقت چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: ارتباط با امام حسین (ع) آبرومندی دنیا و آخرت را به دنبال دارد باید سیره امام حسین(ع)  را دنبال کرده و به آن حضرت توسل جوییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: زیارت عاشورا یکی از دعاهایی است که آثار زیادی به دنبال دارد و توصیه فراوانی به خواندن آن شده است.

,

احمدی در ادامه گفت: پیروی از سیره اهل بیت باعث می شود تا بدانیم در کجا قرار داریم و دشمن را بشناسیم.

,

مدرس دانشگاه خاطر نشان کرد: مطالعه تاریخ به ویژه تاریخ اسلام و قیام امام حسین(ع) باعث می شود تا دشمن را بشناسیم ، امروز هم امام حسین(ع) دشمن دارد و در دنیا هستند کسانی که علیه مکتب اسلام و اهل بیت فعالیت می کنند.

,

وی با اشاره به ضرورت دفاع از دین اسلام در عرصه های مختلف گفت: هرکس با دین دشمنی کند با امام حسین(ع) دشمنی کرده و ائمه اطهار با تمام وجود از دین دفاع می کنند.

,

احمدی با اشاره به نقش فضای مجازی در تبلیغ علیه دین اسلام گفت: دین امروز بیشتر از زمان امام حسین(ع)  در هجمه قرار دارد و در خانه های ما تبلیغ سایر ادیان و مبانی ضد اسلامی می شود.

,

امام جمعه موقت چرداول عنوان کرد: در فضای مجازی بر علیه دین ، حجاب و گشت ارشاد صحبت می شود چون از خارج و گروه‌هایی در داخل  اعلام کردند که روسری های بردارید وعلیه حجاب اقداماتی انجام دهید.

,

وی در ادامه گفت: امروز در جامعه می خواهند دین را تحقیر کنند ودر استفاده از فضای مجازی باید مواظب باشیم وکسانی که می خواهند انحراف ایجاد کنند را متوقف کنیم.

,

مدرس دانشگاه تصریح کرد: با محبت امام حسین(ع) ، برائت از دشمنان و دفاع از دین  می توانیم ثابت کنیم که دوستدار اهل بیت وامام حسین (ع)هستیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه