اخبار داغ

با حضور مسئولان؛

آیین بزرگداشت درگذشت عادل آذر در ایلام برگزار شد

آیین بزرگداشت درگذشت  عادل آذر در ایلام برگزار شد
آیین بزرگداشت درگذشت مرحوم دکتر عادل آذر رییس سابق مرکز آمار و دیوان محاسبات کشور با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری در دهلران از توابع استان ایلام برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، این آیین روز شنبه با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه و صادقی فرماندار ویژه شهرستان دهلران ، اقشار مختلف مردم ، مسئولان ، دانشگاهیان ، فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی در مسجد جامع دهلران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

امام جمعه دهلران در این آیین با تسلیت درگذشت دکتر آذر به مردم ایران ، استان ایلام و بویژه شهرستان دهلران گفت: مرحوم آذر از رزمندگان دوران دفاع مقدس و چهره های شناخته شده ای کشور و دارای تالیفات موثری بودند و امروز مردم عزادار این دانشمند هستند.

,

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: مرحوم آذر در منطقه محرومی تحصیلات خود را ادامه داد و از چهره های ماندگار علمی کشور شد.

,

فرماندار ویژه دهلران هم با تسلیت درگذشت دکتر آذر به مردم ایران اسلامی ، استان ایلام و همشهریان دهلرانی یادآور شد: مرحوم آذر در مسوولیت های مختلفی چون نماینده مجلس ، رئیس مرکز آمار ایران و رئیس دیوان محاسبات و مشاور رئیس جمهور به کشور خدمت کرد.

,

لطیف صادقی با تقدیر از ابراز محبت شخصیت های ملی و کشوری و استانی تاکید کرد: اطلاع رسانی در خصوص تشییع و تدفین دکتر آذر در زادگاهش دهلران توسط ستاد بزرگداشت آن مرحوم به مردم انجام خواهد شد.

,

دکتر عادل آذر از چهره های ماندگار علمی کشور در مسئولیت هایی چون نماینده حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر و آبدانان در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، ریاست مرکز آمار ایران، رئیس دیوان محاسبات کشور و رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس، رئیس مرکز مطالعات مدیریت و بهره‌وری ایران، عضو هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس، عضو هیات علمی گروه مدیریت صنعتی دانشگاه تربیت مدرس و مدیر گروه رشته مدیریت صنعتی دانشگاه امام صادق (ع)، مشاور رییس جمهوری و رییس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی بعنوان عضو حقیقی ستاد راهبری تحول دولت به  کشور خدمت کرد.

,

مرحوم آذر از سرمایه های انسانی ارزشمند کشور و استان ایلام و دارای نشان ها و جوایز ملی و عضویت در مجامع علمی مختلف و کارنامه سوابق اجرایی و آثار فاخر و برجسته ای بود.

,

به گزارش ایرنا، عادل آذر که برای جراحی در بیمارستان بستری شده بود، شامگاه جمعه (هفتم مرداد) درگذشت. آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور شهریور ۱۴۰۰ با صدور حکمی، وی را به سمت مشاور رییس جمهور و رییس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب کرد.

,

وی متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس بود که نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود داشت.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه