اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

آغاز وام ۲۰۰ میلیونی تسهیلات مسکن روستایی/ تسهیلات مسکن روستایی دو برابر شد

آغاز وام ۲۰۰ میلیونی تسهیلات مسکن روستایی/ تسهیلات مسکن روستایی دو برابر شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی در روستاها ، سرانجام به دستور رئیس جمهور و با مساعدت سازمان برنامه و بودجه افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; رضا خواجه ای در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی در روستاها، سرانجام به دستور رئیس جمهور و با مساعدت سازمان برنامه و بودجه افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: رییس‌جمهور در نامه خود به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار مساعدت لازم در این زمینه شد و سازمان برنامه و بودجه نیز در این راستا با وجود عزم جدی دولت برای جلوگیری از هرگونه فشار بودجه‌ای تورم‌زا، موافقت خود در این زمینه را اعلام کرد.

,

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: برهمین اساس، از امروز هشتم‌ مرداد ماه جاری و با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به تمامی بانک‌های عامل در این زمینه، سقف تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی از ۱۰۰ به ۲۰۰میلیون تومان آغاز و فرآیند دریافت آن در استان برای متقاضیان آغاز می‌شود.

,

وی تصریح کرد: دولت با وجود مشکلات عدیده اقتصادی و در شرایطی که بار مالی سنگین پرداخت یارانه های نقدی را به دوش می کشد، با هدف رونق بخشیدن به ساخت و ساز مسکن مقاوم در روستاها در برابر حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله، نوسازی بافت فرسوده روستایی و ارتقاء سطح کیفی زندگی روستاییان تصمیم گرفت، سقف تسهیلات ساخت مسکن در مناطق روستایی را از 100 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش دهد.

,

خواجه ای خاطر نشان کرد: سود وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی ۵ درصد و ضمانت آن سفته زنجیره ای ۳ نفره است و روستاییان عزیز که متقاضی دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی هستند، از امروز می توانند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مستقر در شهرستان ها مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه