اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

امیدآفرینی، محور مبلغان در ایام محرم باشد

امیدآفرینی، محور مبلغان در ایام محرم باشد
حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: مبلغان در ایام محرم، امیدآفرینی در بین مردم را ترویج داده و سنت های حسنه را در جامعه تبلیغ کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، صبح امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در ایام ماه محرم در میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت امر تبلیغ، اظهار کرد: امروز دنیا پر از رسانه است اما هیچ تبلیغی جای تبلیغ چهره به چهره را نمی تواند بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم تشنه معارف دقیق اسلامی هستند، افزود:  امروز مردم تشنه‌ معارف هستند و در ایام ماه محرم باید معارف دینی به مردم بیان شود.

,

وی در ادامه با تاکید بر امیدآفرینی در بین مردم، گفت: نباید نگاه شما به جامعه مانند نگاه تبلیغی منفی دشمنان باشد که دائم به دنبال پمپاژ ناامیدی هستند.

,

حسن زاده با بیان اینکه شما باید سنت های حسنه را در جامعه تبلیغ کنید، تصریح کرد: باید جلوی بدعت های غلط و سنت های سیئه را گرفت.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی و نیازسنجی مبلغان در امر تبلیغ، اظهار کرد: موضوع شناسی، امر دیگری است که مبلغان باید به آن توجه داشته و بهترین موضوع را انتخاب کنند.

,

وی هم چنین با بیان اینکه از اهداف قیام امام حسین(ع) برپایی امر به معروف و نهی از منکر بود، افزود: باید مبلغان به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در منابر توجه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه