اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

رنگ قرمز به نقشه کرونایی آذربایجان‌غربی بازگشت

رنگ قرمز به نقشه کرونایی آذربایجان‌غربی بازگشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی استان گفت: در حال حاضر وضعیت چایپاره و نقده از لحاظ کرونایی قرمز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدامین ولی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: طبق برآوردها وضع شهرستان‌های ارومیه، چایپاره، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و شاهین‌دژ نسبت به هفته گذشته بدتر شده ولی وضعیت بقیه مناطق استان تغییری نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت، چالدران و سلماس در شمال آذربایجان غربی و مهاباد، بوکان، میاندوآب، اشنویه، تکاب، پیرانشهر و سردشت وضعیت زرد کرونایی دارند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در یک هفته گذشته وضعیت رنگ بندی کرونایی نقده از آبی به قرمز و شاهین دژ از آبی به نارنجی تغییر یافته که نشان دهنده افزایش جهشی شیوع ویروس کرونا در این ۲ منطقه است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با درخواست از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: در حال حاضر سه شهرستان ارومیه، خوی و شاهین‌دژ نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته‌اند.

,

وی با اشاره به قرمز و نارنجی شدن وضعیت کرونایی ۲۳۲ شهرستان کشور ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اهتمام ویژه به انجام واکسیناسیون توسط همه افراد جامعه در این شرایط ضروری است که امیدواریم با همکاری مردم، در استان ما به جز ۲ شهرستان نقده و چایپاره دیگر هیچ شهرستانی به سمت وضعیت قرمز حرکت نکند.

,

ولی زاده با اشاره به شناسایی ۲۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته افزود: در این مدت دو بیمار کرونایی نیز جان خود را از دست داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه