اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام؛

۴۰ گروه جهادی بسیج برای خدمت رسانی به مناطق روستایی اعزام شدند

۴۰ گروه جهادی بسیج برای خدمت رسانی به مناطق روستایی اعزام شدند
جانشین سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام استان ایلام گفت:۴۰ گروه جهادی بسیج برای خدمت رسانی به مناطق روستایی اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار "قدرت الله کریمیان" جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛ صبح امروز یکشنبه (۹ مردادماه) در آیین افتتاحیه قرارگاه جهادی عهد خدمت حسینی و اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی ، در شهرستان ایوان با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم گفت: گروه‌های جهادی بسیج در هر عرصه‌ای که مورد نیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیشقدم بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یلام بیدار,

وی افزود: امروز شجره طیبه بسیج عرصه‌ای برای پرورش نسل مومن و انقلابی است که ضمن حضور فعال و همه جانبه در عرصه‌های مختلف، همواره آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

,

کریمیان در ادامه گفت:  جهادگران سفیران بی منت خدمت هستند که هر کدام از آنان می‌توانند یک سفیر باشند و با اتخاذ تدابیر مناسب دغدغه های مقام معظم رهبری را به جامعه هدف ارائه کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) در ۴ عرصه محرومیت زدایی ؛ شامل آبرسانی به مزارع کشاورزی و تامین آب شرب ، ساخت مسکن محرومین و احداث راه روستایی به صورت هدفمند در سطح استان در حال خدمات رسانی می باشد که در حال حاضر تعداد ۱۰۰ باب مسکن محرومین ، ۴۰ کیلومتر راه روستایی و بیش از ۲ کیلومتر احداث کانال آبرسانی به مزارع کشاورزی و همچنین تامین آب شرب در ۱۲۸ روستا در حال اجرا می باشد.

,

وی بیان داشت:  ۴۰  گروه جهادی در قالب قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم روستایی و حاشیه نشین شهرستان های ایوان، دره شهر و دهلران اعزام شدند و در عرصه های فرهنگی، عمرانی، بهداشت و درمان به مردم خدمت می کنند.

,

 جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد:  جهادگران طلایه دار عرصه پیشرفت و محرومیت زدایی است و این روحیه بسیجی و جهادی مهم ترین مولفه موفقیت در ماموریت هاست که سربلندی و سرافرازی را برای جوانان جهادگر به ارمغان آورده است.

,

 

,

انتهای پیام/الف

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه