اخبار داغ

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

رسانه‌ها باید قدرت تحلیل مردم را ارتقاء دهند

رسانه‌ها باید قدرت تحلیل مردم را ارتقاء دهند
حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ تحلیلی به مقابله با نظام اسلامی آمده است، گفت: رسانه‌ها باید قدرت تحلیل مردم را ارتقاء دهند تا در جنگ ادارکی شکست نخوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام امین رضا کمالی امروز در دیدار فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار کرد: روز صدا و سیما فرصت خوبی برای بازبینی وظایف این سازمان در عرصه خدمت رسانی برای انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به فرآیند پنج ­گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی را در پنج مورد تشکیل انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل کشور اسلامی و تشکیل دنیای(امّت، تمدن) اسلامی می دانند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن از هر حربه ای برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می کند، افزود: تقابل مختص زمان امام حسین(ع) و در کربلا و سال ۶۱ قمری نبود و این تقابل جبهه حق و باطل تا قیامت وجود دارد و امروز هم دشمن با دیکتاتوری و غول های رسانه ای خود به سراغ ما آمدند تا نظام اسلامی را زمین‌گیر کنند.

,

حجت الاسلام کمالی با تأکید بر استفاده دشمن از ابزار رسانه برای پیشبرد اهدافش و تحریف واقعیت ها، عنوان کرد: دشمن از دیکتاتوری رسانه‌ای برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی بهره می برد و پیشرفت های نظام اسلامی را نادیده می گیرند.

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: دشمن بعد از جنگ نظامی تحمیلی و جنگ تحریمی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز با جنگ تحلیلی به مقابله با نظام اسلامی آمده است.

,

وی واقعه کربلا را حاصل بی بصیرتی و فقدان تحلیل درست مردم دانست و بیان کرد: صدا و سیما به عنوان پایه رسانه‌ها در مقابله با ترفند‌های جدید دشمن می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد.

,

حجت الاسلام کمالی درخواست کرد صدا و سیمای خراسان جنوبی با دعوت از کارشناسان، با جهاد تبیین کاری کنند که مردم در تحلیل درست مسائل کم نیاورند و در جنگ ادارکی شکست نخوریم.

,

علیرضا آیینه‌دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم در این دیدار ضمن تشکر از مجموعه سپاه، اظهار داشت: سپاه در هر دولتی به عنوان یک بازوی موثر در کنار دولتمردان بوده است.

,

وی با بیان اینکه تاکنون تعامل گسترده و خوبی بین سپاه و صدا وسیمای خراسان جنوبی بوده است، ادامه داد: صدا و سیما آمادگی لازم برای انعکاس اقدامات سپاه درحوزه خدمت‌رسانی به مردم و اجرای برنامه‌های جهاد تبیین را دارد.

,

آیینه‌دار با اشاره به امکانات سخت افزاری صدا و سیما در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر از نظر پوشش دهی شبکه‌های با ۹۸ درصد پوشش در جایگاه خوبی قرار داریم، اما این میزان هم برای ما رضایت‌بخش نیست و در تلاش هستیم پوشش دهی شبکه‌ها در استان را کامل کنیم.

,

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه نرم افزاری هم سیمای خاوران با بالاترین میزان رضایت مردمی در بین مراکز برتر کشور قرار دارد.

,

آیینه‌دار با اشاره به اینکه صدای خاوران جز سه مرکز برتر کشور است، خاطر نشان کرد: بخش خبر خاوران هم همیشه حضور پررنگ چشمگیری در شبکه‌های سراسری دارد.

,

گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوحی از زحمات مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی قدردانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه