اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت:

۷۲ آشپزخانه حسینی برای پخت اطعام نیازمندان افتتاح شده است

۷۲ آشپزخانه حسینی برای پخت اطعام نیازمندان افتتاح شده است
مجید الهی راد در آیین افتتاح ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی با بیان اینکه این آشپزخانه ها برای پخت اطعام نیازمندان پیش بینی شده است، گفت: طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با کمک خیران و مراکز نیکوکاری سطح استان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، در این آیین با بیان اینکه امسال نیز همچون سالهای گذشته ۷۲ آشپزخانه حسینی برای پخت اطعام نیازمندان پیش بینی شده است، افزود: طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با کمک خیران و مراکز نیکوکاری سطح استان اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصراترک، ,

وی با بیان اینکه این آشپزخانه در سطح استان تا پایان ماه‌های محرم و صفر برپا است، عنوان کرد: سال گذشته ۸۵۰ هزار پرس غذای گرم و هفت هزار و ۵۰۰ بسته غذایی در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی بین نیازمندان استان توزیع شد.

,


الهی راد تصریح کرد: امیدواریم امسال با مشارکت و کمک های خوب خیران، عزاداران حسینی، مساجد و هیات های مذهبی بتوانیم غذای گرم و سبدهای کالایی بسیاری را بین نیازمندان توزیع کنیم.

,
,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه خیران نیک‌اندیش می‌توانند برای مشارکت در طرح اطعام حسینی به‌صورت غیرحضوری کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، افزود: خیران می توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ در این طرح سهیم باشند.

,

 

,

طرح اطعام حسینی کاری جهادی و فرهنگی است

, طرح اطعام حسینی کاری جهادی و فرهنگی است, طرح اطعام حسینی کاری جهادی و فرهنگی است,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این آیین با اشاره به اینکه طرح اطعام حسینی کاری جهادی، فرهنگی و دینی است، اظهار داشت: امام حسین (ع) برای ما برکات بسیاری داشته است و اکنون بسیاری از محرومان از برکات سفره ایشان بهره مند هستند.

,

 

,

حجت الاسلام نوری در ادامه طرح اطعام حسینی را افتخاری در خدمت به نیازمندان عنوان کرد و گفت: ماه محرم و صفر تبلیغی برای دین، ارزش ها و افزایش انگیزه در خدمت رسانی است.

,

 

,

وی از مجموعه ها، هیئات مذهبی، حسینه ها و تکایایی که به صورت مستقل در امر خدمت رسانی در طرح اطعام حسینی ورود پیدا کرده اند، قدردانی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه