اخبار داغ

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان زنجان:

صدور مجوز شهرک‌های گلخانه‌ای زنجان در حال انجام است

صدور مجوز شهرک‌های گلخانه‌ای زنجان در حال انجام است
مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری برای بیش از ۱۸۰ هکتار از اراضی شخصی تحت مالکیت ۸ شخص حقیقی و حقوقی به منظور ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی تقاضا وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنقل از موج رسا; به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی محمود صیاد بورانی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری برای بیش از ۱۸۰ هکتار از اراضی شخصی تحت مالکیت ۸ شخص حقیقی و حقوقی به منظور ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی تقاضا وجود دارد که مطالعات امکان سنجی و روال اداری صدور مجوز برای این موارد در حال انجام می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: علاقمندان به ایجاد شهرک و یا مجتمع‌های خصوصی که حداقل ۵ هکتار اراضی تحت مالکیت و همچنین میزان آب مجاز جوابگوی فعالیت را داشته باشند می‌توانند تقاضای خود را به این مدیریت تحویل فرمایند.

,

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان زنجان گفت: شرایط محیطی در هر کشوری، از آنجا که بر روی کشاورزی آن کشور تاثیر می‌گذارد در نتیجه در توسعه اقتصادی آن کشور هم موثر است و در کشور ما با توجه به شرایط محیطی می‌توان از کشاورزی به عنوان یک منبع توسعه اقتصادی کمک کرد.

,

وی عنوان کرد: یکی از راه‌هایی که به توسعه اقتصادی کشور از طریق کشاورزی کمک می‌کند کشت گلخانه‌ای است، نور کافی، دمای هوا در طول روز و شب، میزان رطوبت خاک و همچنین رطوبت هوا در رشد یک گیاه موثرند و عوامل محیطی نا‌مساعد از قبیل باد، طوفان، سرما و یخبندان مانع از رشد گیاه می‌شوند.

,

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی زنجان گفت: توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای در استان به اجرای الگوی کشت؛ صرفه جویی در منابع پایه، افزایش تولید در واحد سطح، ارتقای چرخه اقتصادی و ایجاد اشتغال بخش کشاورزی کمک قابل توجهی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه