اخبار داغ

آخرین پیگیری ها از پیش بینی انتقال زائران اربعین در ایلام ادامه دارد؛

نیاز۶ هزاری اتوبوس در ایلام برای انتقال زائران اربعین

نیاز۶ هزاری اتوبوس در ایلام برای انتقال زائران اربعین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که روزانه در ایام اربعین بیش از ۲۵۰ هزار نفر برای تردد از مرز مهران وارد استان می‌شوند، گفت: در ایام اربعین برای انتقال زائران حدود ۶ هزار اتوبوس نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ “سید زاهدین چشمه‌خاور”،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگارایلام بیدار گفت: اربعین یک کنگره بزرگ برای نمایش اتحاد مسلمانان و شیعیان است که باید همه دستگاهها تلاش خود را به خدمت بهتر به زائران اربعین به کار گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: امسال با توجه به اینکه بعد از چند سال درگیری با ویروس کرونا مرز مهران برای تردد زائران اربعین باز است بنابراین با شرایط ویژه ای روبه رو هستیم که حجم ترددها افزایش یافته و به بیش از 250 هزار نفر می رسد.

,

چشمه‌خاور در ادامه گفت: حمل و نقل یکی از مسائل مهم در اربعین است که در استان ایلام برای انتقال زائران 6 هزار اتوبوس نیاز است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: مجموع ورود و خروج زوار از مرز مهران در سال ۹۸ بیش از ۶ میلیون نفر بوده است که ان شاالله  امسال هم با هماهنگی همه دستگاهها بتوانیم آن طور که شایسته به زائران اربعین خدمت کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه