اخبار داغ

مدیر‌عامل فرودگاه زنجان:

پیگیر برقراری پرواز با ۵۰ تا ۶۰ مسافر از فرودگاه زنجان هستیم/ فرودگاه زنجان در پرواز‌های حج موفق عمل کرد‌

پیگیر برقراری پرواز با ۵۰ تا ۶۰ مسافر از فرودگاه زنجان هستیم/ فرودگاه زنجان در پرواز‌های حج موفق عمل کرد‌
مدیر‌عامل فرودگاه زنجان با بیان اینکه پیگیر هستیم تا یک شرکت هواپیمایی دیگر که امکان برقراری پرواز با ۵۰ تا ۶۰ مسافر دارد پرواز‌ها را از فرودگاه زنجان انجام دهد، گفت: فرودگاه زنجان در پرواز‌های حج موفق عمل کرد‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه متاسفانه شرکت آتا در برقراری پرواز‌های زنجان به مشهد بدقولی کرد، اظهار داشت: علیرغم اینکه استاندار و وزارت کشور به این شرکت ابلاغ کرد که باید پرواز‌ها را با هواپیمای ۵۰ نفره برقرار کند اما این هواپیمای ۵۰ نفره را از خط پروازی برداشت و هواپیمای ۱۶۰ نفره را جایگزین کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه قاعدتا مسافر در همه ایام در استان با ۱۶۰ نفر جوابگو نیست، افزود: در دوماه آخر نیز این شرکت هواپیمایی یا پرواز‌ها را کنسل می‌کرد یا با فشار فرودگاه زنجان و سازمان پرواز‌ها را برقرار می‌کرد و متاسفانه در نهایت از اوسط خرداد پرواز‌ها را تعطل کرد.

,

مدیر‌عامل فرودگاه زنجان با بیان اینکه پیگیر هستیم تا یک شرکت هواپیمایی دیگر که امکان برقراری پرواز با ۵۰ تا ۶۰ مسافر دارد، پرواز‌ها را از فرودگاه زنجان انجام دهد، گفت: شرکت‌های هواپیمایی اکثرا بخش خصوصی هستند و منفعت خود را در نظر گرفته و اقدام به برقراری پرواز‌ها می‌کند و در صورتی که به اهداف خود دست نیابند بدقولی می‌کنند.

,

وی با اشاره به اینکه فرودگاه زنجان در پرواز حجاج زنجانی موفق عمل کرد و هیچ مشکلی از این بابت ایجاد نشد، تصریح کرد: شاید کاستی‌هایی در فرودگاه وجود داشته باشد اما حداقل‌های لازم را برای پروازی همچون پرواز حج را داشت و توانست بسیاری از دغدغه‌های انتقال حاجیان به سرزمین وحی را به حداقل برساند.

,

قاسمی با بیان اینکه برخی استان‌ها با اینکه فرودگاه وجود دارد اما امکان پرواز حج در آن‌ها میسر نیست تصریح کرد: در کل کشور ۱۸ ایستگاه پروازی برای حج وجود دارد و فرودگاه زنجان نیز یکی از آن‌ها است.

,

وی با بیان اینکه گاها اعلام می‌شود که استان زنجان نتوانست پرواز را برقرار نگه دارد، افزود: نمی‌توان از شرکت هواپیمایی این انتظار را داشت که دچار ضرر و زیان شود اما پرواز را همچنان حفظ نماید، بدقولی‌هایی که ایجاد می‌شود از طریق شرکت‌های پروازی است و فرودگاه زنجان دخالتی در آن ندارد و علی‌رغم همه تلاش‌ مسئولان گاها نتیجه‌ای برای برقراری پرواز‌ها حاصل نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه