اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش کاشمر خبر داد؛

اختصاص اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریالی به پروژه های آموزشی کاشمر

اختصاص اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریالی به پروژه های آموزشی کاشمر
تاج محمدی با بیان اینکه اختصاص اعتبار ۱۵.۵ میلیارد تومانی به کاشمر یکی از اتفاقات خوبی بود که در چند ماه گذشته رخ داد، گفت: ۷ میلیارد تومان از این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه استخر دانش آموزی در نظر گرفته شده و امیدواریم این استخر در فصل پاییز به بهره برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سعید تاج محمدی، مدیر آموزش و پرورش کاشمر ظهر امروز در نشست خبری که در محل تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان متولی دستگاه تعلیم و تربیت در حوزه های مختلف فعالیت دارد و کار در حوزه تعلیم و تربیت، کار در حوزه فرهنگی است و اقدامات در این حوزه مطمئناً زود بازده نیست .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی ضمن تاکید بر گفتمان سازی در حوزه تحول تربیتی، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در سال های متمادی به مرور زمان به دستگاه عمرانی، آموزشی، سیاسی و... تبدیل می شده ولی تلاش کردیم که این نهاد را به حوزه تعلیم و تربیت برگردانیم و انتظارات از این دستگاه در حوزه تعلیم و تربیت باشد.

, .,

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با بیان اینکه سند تحول بنیادین یکی از اولویت های ما در طی سه ماه گذشته بود، تصریح کرد: مدیران و معلمان فعالیت های خود را باید سند تحول بنیادین مطابقت دهند و این سند باید در آموزش و پرورش شهرستان کاشمر مبنای تمام اقدامات قرار گیرد.

, .,

وی با تاکید بر اینکه عدالت تربیتی یکی دیگر از اولویت هایی است که به دنبال محقق شدن آن در آموزش و پرورش شهرستان هستیم، اذعان کرد: گام برداشتن در حوزه عدالت تربیتی سخت است و سخت خواهد بود زیرا ما با فرزندان مردم روبرو هستیم و برخورد عادلانه در این حوزه بسیار سخت است ولی در حوزه گفتمان سازی توانستیم عدالت تربیتی را در مدارس نهادینه کنیم.

, .,

تاج محمدی با اشاره به اینکه صحبت از برنامه محوری یکی از نکات اصلی در حوزه آموزش و پرورش است، عنوان کرد: برنامه محوری یکی از تاکیدات ما به مدیران مدارس و معاونان آموزش و پرورش است و باید بتوانیم در هر حوزه ای حتی کارهای خدماتی با برنامه وارد شویم.

, .,

وی با بیان اینکه شفافیت یکی از شعارهایی است که همیشه در دستور کار بوده و هست، تشریح کرد: در چند حوزه نظیر تفاهم نامه ها و قراردادهای خیرین با حوزه آموزش و پرورش، مبادلات مالی، خبر رسانی و... باید شفافیت صورت گیرد.

, .,

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با تاکید بر اینکه اندیشکده تعلیم و تربیت در شهرستان کاشمر در حال شکل گیری است، بیان کرد: در این اندیشکده در قالب های مختلف به سمت توانمندسازی دانش آموز، معلم و خانواده حرکت خواهد کرد و دوره هایی در این اندیشکده برگزار خواهد شد تا معلمان در ابتدای مهر با یک بروز رسانی علمی وارد کلاس درس شوند.

, .,

وی با بیان اینکه ۱۸ پروژه آموزشی در سطح شهرستان داریم که ۶ پروژه تعهد خیرین تمام شده و در اختیار حوزه نوسازی قرار گرفته است و امیدواریم ۴ پروژه در هفته دولت افتتاح شود، تاکید کرد: در حال رایزنی ساخت ۶ چمن مصنوعی با پیگیری های نماینده مردم شهرستان هستیم که در روستاها و مناطق محروم راه اندازی خواهد شد.

, .,

تاج محمدی با اشاره به اینکه اختصاص اعتبار ۱۵.۵ میلیارد تومانی به کاشمر یکی از اتفاقات خوبی بود که در چند ماه گذشته رخ داد، ابراز کرد: از این میزان اعتبار ۸ میلیارد تومان جهت تکمیل مدرسه خانی، ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت طبقه سوم مدرسه فرازمند و ۷ میلیارد تومان برای تکمیل استخر دانش آموزی اختصاص پیدا کرد و به دنبال افزایش این میزان اعتبار هستیم.

, .,

وی با بیان اینکه ۲ میلیارد تومان تجهیزات برای تجهیز هنرستان های شهرستان جذب شد که توانستیم یک دستگاه CNC برای هنرستان علم و صنعت شهرستان جذب کنیم و این کمک بزرگی برای تقویت صنعت و اشتغال خواهد بود، اظهار داشت: اعتبارات حوزه آموزش و پرورش بسیار اندک است و بودجه های اختصاص داده شده باید در محل تخصیص خود هزینه شود.

, CNC , .,

مدیر آموزش و پرورش کاشمر همچنین خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که استخر دانش آموزی را به مهر برسانیم ولی اگر به هر دلیلی کار تعطیل شود پیش بینی ما این است که استخر در فصل پاییز به بهره برداری برسانیم.

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه