اخبار داغ

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خبر داد:

پلمب مطب مامایی به علت مداخله در انجام سقط جنین

پلمب مطب مامایی به علت مداخله در انجام سقط جنین
معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از پلمب یک مطب مامایی که اقدام به مداخله در سقط جنین می کرد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مسعودی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: پیرو گزارشات واصله و بازدید میدانی صورت گرفته مشخص شد یک واحد دفتر کار مامایی در ارومیه مبادرت به انجام سقط جنین می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: با انجام فعالیتهای نظارتی فشرده و محرز شدن موضوع برای کارشناسان نظارت بر درمان این حوزه، مکان مزبور با همکاری اداره مامایی این معاونت و کارشناسان بازرسی دانشگاه در مورخه ۶ مرداد ماه سال جاری پلمب شد و پرونده مربوطه بعد از تنظیم صورت جلسه های قانونی جهت پیگیری های بعدی در اختیار مبادی حقوقی و انتظامی قرار گرفت.

,

معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید کرد: تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌‌ترین فرایض مسئولان و آحاد مردم است که این فریضه درباره افراد و مراکز اثرگذار و فرهنگ‌‌ساز، تاکید بیشتر می‌‌یابد.

,

مسعودی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ بر اساس وظیفه ذاتی هرجایی مورد خلافی در زمینه ارائه خدمات مشاهده شود به طور حتم بدون اغماض برخورد خواهد شد.

,

وی در پایان سخنان خود گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به شماره تلفن (۳۲۲۴۵۴۵۴) اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به اداره نظارت بر درمان دانشگاه واقع در تقاطع خیابان جهاد و راهنمایی گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه