اخبار داغ

در دیدار مجمع نمایندگان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی با آیت الله رئیسی مطرح شد؛

تاکید بر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و راه های استان خراسان جنوبی

تاکید بر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و راه های استان خراسان جنوبی
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجمع نمایندگان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی با آیت الله رئیسی بر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و راه های استان خراسان جنوبی تأکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان،حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز استانداران و مجمع نمایندگان استان های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی در نشستی با رئیس جمهور  مسائل و مشکلاتشان را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی طول راه‌های استان خراسان جنوبی را ۱۷ هزار و ۲۰۰ کیلومتر ذکر کرد و گفت: از این میزان ۱۱ هزار و ۵۰۷ کیلومتر راه روستایی است و این استان در بحث راه ها مشکل دارد و فصل مشترک ریشه مشکلات این حوزه نیز کمبود اعتبارات است که در این نشست از رئیس جمهور درخواست شد دولت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

,

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از طرح مشکل نبود راه آهن و لغو مکرر پروازهای استان در این نشست گفت و بیان کرد: هواپیمایی که ظرفیت ۱۶۰ مسافر را داشته با هواپیماهای کوچک و با ظرفیت حدود ۹۰ نفر مسافر جا به جا کردند و ضمن اینکه به دلیل گرمای هوا دو سوم همین ظرفیت را پاسخگو هستند.

,

وی ادامه داد: پروازهای خراسان جنوبی به مشهد نیز متاسفانه یک پرواز است که این امر مشکلاتی برای ببماران ایجاد کرده است.

,

خسروی اسفزار افزود: همچنین در این نشست مطرح کردم که ۱۲ تیرماه به وزارت صمت نامه ای برای مشکلات حاد معدن قلعه زری شهرستان خوسف در خصوص عدم ایمنی چاه های استخراج، فرسودگی ماشین آلات و نامناسب بودن وضعیت مسکن کارگران و ناامنی شغلی کارگران کارخانه چدن خوسف نوشتم.

,

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست خواستار نهایی شدن خروج پادگان ۰۴ از بیرجند شدم، گفت: سرعت در تثبیت و تعیین مدیران را نیز در این جلسه با رئیس جمهور متذکر شدم چون در غیر این صورت سستی و رخوت در کارهای اداری همچنان ادامه خواهد داشت.

,

وی با اشاره به اینکه خواستار توجه جدی دولت به تقسیمات کشوری در حاشیه شهرستان بیرجند به عنوان مرکز استان خراسان جنوبی شدم، بیان کرد: روستاهای امیرآباد و حاجی آباد با جمعیت بالای هزار نفر هنوز با قوانین روستا اداره می شوند و بخش شاخنات که مصوب دولت قبل است هنوز پرونده آن در دیوان عدالت اداری است که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

,

خسروی اسفزار در پایان تأکید کرد: آخرین نکته ای که در نشست با رئیس جمهور مطرح کردم مشکل گرانی بود که اگر هرچه سریعتر مدیریت نشود سایر خدمات دولت هم متاسفانه تحت الشعاع قرار خواهد گرفت و دیده نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه