اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

مصیبت کربلا بسیار عظیم و فرصتی برای افزایش بصیرت است

مصیبت کربلا بسیار عظیم و فرصتی برای افزایش بصیرت است
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مصیبت کربلا بسیار عظیم است، گفت: امام حسین(ع) در واقعه کربلا ذره‌ای عقب‌نشینی نکرد و تا لحظه شهادت مصمم‌تر در برابر دشمن می‌ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی صبح امروز در مراسم عزاداری محرم که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد اظهار داشت: مرگ شکستن قفس دنیا است و اگر ایمان و اعتقاد عمیق باشد و به آنچه یاد گرفتیم عمل کنیم سبب می شود انسان به مرحله ای برسد که هیچ چیز نتواند اعتقاد او را تغییر دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: یکی از مشکلات جامعه بشر بیماری های روحی و روانی است و اگر انسان رابطه خوب و عمیقی با خدا داشته باشد می تواند از بیماری های روحی به دور باشد.

,

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: انسان نه فقط در زمان خاص بلکه همیشه باید به یاد خدا باشد و اگر انسان آرامش حقیقی را به دست آورد از مرگ نمی ترسد.

,

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه آرامش، نتیجه یاد خدا است، گفت: این آرامش در سایه عبادت و ترک معصیت به دست می آید که اگر دو کار واجب و ترک گناه انجام شود، آرامش هم ایجاد می شود.

,

وی بیان کرد: اگر انسان می خواهد در برابر سختی و وسوسه های شیطان آرام باشد باید آرامش درونی داشته باشد و در سایه ترک حرام و انجام واجب میسر است.

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مصیبت کربلا بسیار عظیم است، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در واقعه کربلا ذره‌ای عقب‌نشینی نکرد و تا لحظه شهادت مصمم تر در برابر دشمن می ایستاد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه