اخبار داغ

وزیر اقتصاد عنوان کرد؛

تلاطم‌های مالی توسط یک گروه کوچک پر نفوذ صورت می‌گیرند

تلاطم‌های مالی توسط یک گروه کوچک پر نفوذ صورت می‌گیرند
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تلاطم‌های مالی که باعث افزایش قیمت و تورم می‌شوند، توسط گروهی کوچک، اما پر نفوذ صورت می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آقای احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تلاطم‌های مالی در بخش‌های مختلف اقتصادی عاملی است که مردم از آن رنج می‌برند، این تلاطم‌ها باعث افزایش قیمت بسیاری از دارایی‌ها به صورت نوسانی در بازار ارز و املاک می شوند. تلاطم‌ها توسط یک جریان مالی کوچک، اما پر نفوذ صورت می‌گیرند.  اکثر فعالان اقتصادی، سالم، قانون‌مند و در چارچوب ضوابط عمل می‌کنند، اما بازیگران حداقلی می‌توانند تلاطم‌های زیادی را در بازار‌های اقتصادی ایجاد کنند، که علت بی انضباطی مالی و تورم نیز همین تلاطم‌ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وزیر اقتصاد و دارایی,

به گفته آقای خاندوزی، با همکاری‌های نهاد‌های مالی کشور، مرکز اطلاعات مالی و بانک مرکزی به درجه از نظارت برسیم که جریان‌های مخرب مالی کاهش پیدا کنند، چون نتیجه این جریان‌های مخرب و بی انضباط فشار به فعالان اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم است.

بیشتر بخوانیی:
افزایش قیمت نان خط قرمز رئیس جمهور است

,
,
,
, افزایش قیمت نان خط قرمز رئیس جمهور است,

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: جریان‌های مالی باید رصد شود، در این راستا از هم افزایی و تقسیم کار ملی استفاده میکنیم همچنین از ظرفیت‌های شورای عالی در وزارت اقتصاد حداکثر بهره را خواهیم برد تا با همگرایی بین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی اشراف را بر جریان‌های مالی مخرب به حداکثر برسانیم تا ثمره آن را به لحاظ شفافیت و کاهش قیمت‌ها در جامعه ببینیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه