اخبار داغ

فرمانده انتظامی بندرعباس خبر داد؛

شناسایی و دستگیری ۳۶۶ سارق سیم و کابل برق در بندرعباس

شناسایی و دستگیری ۳۶۶ سارق سیم و کابل برق در بندرعباس
دولتیاری از شناسایی و دستگیری ۳۶۶ سارق سیم و کابل برق در چهارماهه نخست امسال خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ تیمور دولتیاری، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در پی وقوع سرقت سیم و کاربل برق در محلات مختلف شهرستان بندرعباس و گاها وقوع قطعی برق در برخی محلات با بررسی و کارشناسی های صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت های انجام شده توسط افراد معتاد ولگرد و بلامکان انجام شده است.

وی افزود: به منظور پیشگیری و کاهش وقوع سرقت بویژه سرقت سیم و کابل برق در چهارماهه نخست امسال هزار و 140 طرح جمع آوری معتادان و افراد ولگرد در محلات مختلف شهرستان بندرعباس مرحله اجرا شده که در اجرای این طرح ها 3 هزارو 419 معتاد بلامکان و تعداد 366 نفر سارق سیم و کابل برق شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شده اند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: سارقان و متهمان دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته به 355 فقره انواع سرقت از جمله سرقت سیم برق به اعتراف کرده اند که در بازرسی از منازل و مخفیگاههای آنان مقادیری اموال مسروقه از جمله انواع سیم و کابل برق از آنها کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به سوابق متعدد سارقان و معتادان دستگیر شده و رها شدن آنان بعد از انتقال به کمپ ها خواستار اعمال مجازات مناسب و بازدارنده از سوی مراجع قضایی برای مرتکبین جرائم مختلف بویژه جرم سرقت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه