اخبار داغ

مسئول هیئت رزمندگان استان اصفهان خبر داد؛

گذر فرهنگی چهار باغ میزبان مراسم شیر خوارگان اصفهان+ جزئیات

گذر فرهنگی چهار باغ میزبان مراسم شیر خوارگان اصفهان+ جزئیات
مسئول هیئت رزمندگان استان اصفهان گفت: روز جمعه 7 محرم الحرام مصادف با 14 مرداد ماه مراسم شیر خوارگان حسینی(ع) در گذر فرهنگی چهارباغ از ساعت 8 صبح با بخش زنده از طریق شبکه های تلویزیونی برگزار میگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نادر الاصلی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ پیرامون جزئیات مراسم شیرخوارگان در گذر فرهنگی چهار باغ اظهار کرد: جمعه اول محرم امسال همانند سنوات گذشته آیین شیرخوارگان حسینی(ع) در اکثر نقاط عالم برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

مسئول هیت رزمندگان استان اصفهان گفت: روز جمعه 7 محرم الحرام مصادف با 14 مرداد ماه مراسم شیر خوارگان حسینی(ع) به همت مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع)  و هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان در گذر فرهنگی چهارباغ از ساعت 8 صبح با بخش زنده از طریق شبکه های تلویزیونی استانی و ملی برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه آیت الله مهدوی سخنران این مراسم خواهد بود، عنوان کرد:  اجرای گروه های سرود و مجری گری مژده لواسانی مجری صدا و سیما از برنامه های این مراسم است.

,

نادرالاصلی با تأکید بر اینکه از عموم مادران و بانوان دعوت می‌کنیم تا با شیرخوارگان حسینی خود در این مراسم حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این مراسم لباس‌های نذری شیرخوارگان توزیع و موکب‌های حسینی به یاد اربعین حضرت اباعبدالله(ع) اقدام به پذیرایی خواهند کرد.

,

نادر الاصلی تصریح کرد: شهدای تازه تفحص شده استان اصفهان، زینت بخش این برنامه خواهند بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه