اخبار داغ

مسئول قرارگاه جهادی انصارالله مطرح کرد؛

جهاد از خراسان‌جنوبی تا عراق/ مدیریت جهادی با سایر مدیریت‌ها تفاوت دارد

جهاد از خراسان‌جنوبی تا عراق/ مدیریت جهادی با سایر مدیریت‌ها تفاوت دارد
معافی با بیان اینکه مدیریت جهادی با سایر مدیریت‌ها تفاوت دارد، گفت: فعالیت های قرارگاه جهادی انصارالله محدود به استان خراسان جنوبی نیست بلکه فرا استانی و حتی فراملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن معافی، مسئول قرارگاه جهادی انصارالله در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: قرارگاه جهادی انصارالله که بر پایه گروه جهادی انصارالله است مهرماه سال گذشته تحت نظارت بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی راه‌اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی با بیان این‌که محل قرارگاه مرکز استان است، افزود: این قرارگاه جهادی متشکل از ۲۴ گروه جهادی است و در اغلب شهرستانهای استان فعالیت داریم.

,

عضویت ۲۰۰ جهادگر در قرارگاه جهادی انصارالله

, عضویت ۲۰۰ جهادگر در قرارگاه جهادی انصارالله, عضویت ۲۰۰ جهادگر در قرارگاه جهادی انصارالله,

مسئول قرارگاه جهادی انصارالله بیان کرد: اعضای قرارگاه جهادی انصارالله به حدود ۲۰۰ نفر می‌رسد و عمده فعالیت های ما در حوزه عمرانی، معیشت، کمک مومنانه، بهداشت و درمان، ساخت خانه محرومان و … است.

,

, ,

معافی عنوان کرد: فعالیت های این قرارگاه جهادی محدود به استان خراسان جنوبی نیست بلکه فرا استانی و حتی فراملی است.

,

وی از برگزاری اردوی جهادی توسط قرارگاه انصارالله در مشهد خبر داد و گفت: برگزاری اردوی جهادی در کشور عراق و شهر کاظمین در ایام اربعین برای این گروه جهادی پیش‌بینی شده است.

,

فعالیت‌های قرارگاه جهادی انصارالله

, فعالیت‌های قرارگاه جهادی انصارالله, فعالیت‌های قرارگاه جهادی انصارالله,

مسئول قرارگاه جهادی انصارالله به فعالیت‌های این گروه جهادی اشاره کرد و افزود: توزیع بسته های کمک معیشت، توزیع غذای گرم، اعزام پزشک به مناطق محروم، انجام کارهای فنی و تاسیساتی و کمک به احداث مسکن محرومان به تعداد بیش از ۱۲۰ واحد از جمله فعالیت های این قرارگاه جهادی است.

,

, ,

معافی به مزایایی برگزاری اردوهای جهادی و فعالیت های جهادگران برای مردم اشاره کرد و افزود: کاهش هزینه، صرفه جویی در وقت و حذف بسیاری از بروکراسی های اداری در راستای کارهای جهادی انجام می‌شود.

,

وی عنوان کرد: از دیگر مزایای فعالیت‌های جهادی چابک سازی انجام امور به نفع مردم است.

,

مسئول قرارگاه جهادی انصارالله با بیان اینکه جهادگران کار میدانی انجام داده و پشت میزنشین نیستند، مطرح کرد: حضور گروه های جهادی در مناطق محروم و کمک به انجام کارهای عمرانی و سایر موارد باعث تشویق و ترغیب مردم محلی برای همکاری می‌شود که بسیار ارزشمند است.

,

, ,

تفاوت‌های کار جهادی با کار مدیریتی

, تفاوت‌های کار جهادی با کار مدیریتی, تفاوت‌های کار جهادی با کار مدیریتی,

معافی ادامه داد: از دیگر تفاوت‌های کارهای جهادی با انواع مدیریت های دیگر این است که در فعالیت‌های جهادی مسئول گروه جهادی پیشرو و در خط مقدم است و اعضا را وارد میدان نمی‌کند در حالی که در کارهای مدیریتی دیگر اینگونه نیست.

,

وی اظهار کرد: جذب کمک‌های خیرین از دیگر اقدامات کارهای جهادی است که منتظر بودجه و اعتبار دولتی نمی‌مانند و کار را با کمک‌های خیران جلو می‌برند.

,

مسئول گروه جهادی انصارالله از تمام جوانان و علاقه مندان برای کمک به محرومان با عضویت در این قرارگاه جهادی دعوت کرد و افزود: قرارگاه جهادی انصارالله در دوران کرونا اقدامات بسیار زیادی از جمله آگاه سازی مردم، توزیع بروشور آموزشی، گندزدایی معابر و اماکن، حضور در بیمارستانها جهت کمک به کادر درمان و سایر موارد مرتبط بوده است.

,

فرهنگ سازی کار جهادی

, فرهنگ سازی کار جهادی, فرهنگ سازی کار جهادی,

معافی بیان کرد: اگر کار جهادی و فعالیت‌های جهادگران فرهنگ سازی و ترویج شود شاهد پیشرفت‌های فراوانی در تمامی زمینه‌ها خواهیم بود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه