اخبار داغ

یادداشت؛

پهلوان پنبه‌های مجازی را جدی نگیریم

پهلوان پنبه‌های مجازی را جدی نگیریم
هالک ایرانی شکست مفتضحانه خورد و شکست او، فرو ریختن اعتماد ساده‌لوحانه به فضای مجازی و رسانه‌ها توسط برخی زودباوران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، هالک ایرانی جلوی چشم میلیون‌ها ببیننده مجازی مثل یک بادکنکی که در هوا رها می‌شود بادش خالی شد شکست مفتضحانه خورد و شکست او، فرو ریختن اعتماد ساده‌لوحانه به فضای مجازی و رسانه ها توسط برخی زودباوران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

ژست و فیگور های آنچنانی رجز خوانی های رستم وار در اینستاگرام به همراه لایک و کامنت و ... پهلوان پنبه هایی ساخته است که قبل از مبارزه همه توجه ها را به سمت خودش جلب می کند اما وقت مبارزه، وقت مرد_میدان بودن، به وقت کارزار، چنان آبرویی از خود و ملتشان می برند که تا چند وقت وسیله ی خنده و شادی و استهزای دیگران را فراهم می کنند. همه دیدند و همه دیدیم که حتی یک دقیقه هم نتوانست در میدان مبارزه دوام بیاورد.

 نه سجاد غریبی بلکه بسیاری از سلبریتی‌ها و بلاگرهایی که پشت عکس های فتوشاپی خود پنهان شده اند و زندگی ساده دیگران را برهم میزنند اگر پشت صحنه زندگیشان نمایان شود رسوایی بزرگتری از اینها را شاهد خواهیم بود.

ظاهر زندگی آنان شاد و مفرح، پول دار، خوشتیپ و خوش پوش، خوشبخت، خوش مشرب، به همراه غذاها و خانه های آنچنانی چنان نمود می کند که خوشبختترین فرد جهان اند و دیگران که آنان را نگاه میکنند آه و حسرت و افسوس زندگیشان را فرا میگیرد. غافل از آنکه نباید ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه کنند.

یا چنان پست ها و استوری های انگیزشی و پیام های سنگین و مفهومی میگذارند که انگار فیلسوفان روزگار در مقابل اینها تلمذ کرده اند و مشق شاگردی نوشته اند. همه ما شکست خورده ایم آری آن روز شکست خوردیم که الگوهایمان از پهلوانان واقعی به پهلوان پنبه های پوشالی تغییر کرد.

آری آن روز شکست خوردیم که تعداد مخاطبین دانشمندان، عالمان، مخترعین، یک هزارم سلبریتی های بی سواد، بعضی از پیج های لودگی و هرزگی نیست؛‌ اما امروز راه چاره آن است که مردم به این قهرمانان و پهلوانان پوشالی اهمیت ندهند و آنها را سر جای خود بنشانند و به آنان تفهیم کنند که دیگر  هر فردی بخواهد ملتی را سرکار بگذارد باید پاسخگو باشد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

مهدی تقی زاده؛ مدرس سواد رسانه

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه