اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

۱۰ نفر در جزیره قشم دچار مسمومیت الکلی شدند

۱۰ نفر در جزیره قشم دچار مسمومیت الکلی شدند
نوروزیان گفت: طی دو روز اخیر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی، ۱۰ نفر در شهرستان قشم به مراکز درمانی مراجعه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بروز مسمومیت الکلی در هرمزگان در این رابطه اظهار کرد: طی روزهای اخیر مواردی از مسمومیت به دنبال مصرف مشروبات الکلی در شهرستان قشم مشاهده شد که تاکنون 10 نفر به دلیل بروز علایم مسمومیت به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

وی گفت: مراجعه کنندگان 9 آقا و 1 خانم بودند که در حال حاضر 4 نفر بطور سرپایی مداوا و با رضایت شخصی ترخیص شده‌اند و 6 نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند و 1 نفر با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و برای 3 نفر نیز دیالیز انجام شده است.

نوروزیان ضمن هشدار به خانواده ها و اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکلی بسیار خطرناک است، توصیه کرد که در صورت مصرف اگر دچار علائمی مانند سرگیجه، تاری دید، تهوع، استفراغ و تنگی نفس شدند بدون نگرانی بابت مسائل قانونی، هر چه سریعتر جهت درمان به بیمارستان مراجعه شود زیرا با درمان سریع و به موقع، شانس بهبودی وجود دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه