اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

میدان جهاد، سرزمین رشد بسیج است

میدان جهاد، سرزمین رشد بسیج است
کریمی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی علاوه بر رسالت خدمت به مردم‌ از هویت اسلامی و انقلابی دفاع و صیانت می‌کنند، گفت: منشور حرکتی گروه‌های جهادی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز به مناسبت پیام مقام معظم رهبری به اعضای گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در یازدهم مرداد سال ۱۳۹۸ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به برکت وجود بسیج ، میدان جهاد به میدان وسیعی تبدیل شده که جوانان و نوجوانان با اعتقاد و باور قلبی و پای کارآوردن ظرفیت ها و استعدادها در آن نقش آفرینی می کنند و لذا میدان جهاد، سرزمین رشد بسیج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: بسیج در ترویج و توسعه اندیشه، کار و فرهنگ ‌جهادی همواره پیشگام بوده و امروز تربیت نسلی از جهادگران که در همه ابعاد الگو باشند مهمترین رسالت بسیج است و گام دوم باید این رسالت مهم‌ محقق شود.

,

سردار کریمی با بیان اینکه تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی جامعه از دیگر رسالت های مهم است ،گفت: حرکت های جهادی هم از نظر کیفی و هم‌کمی باید توسعه و گسترش پیدا کنند و این مطالبه مهم مقام معظم رهبری است.

,

وی بیان کرد: امروز به برکت اردوهای جهادی شاهد تعمیق و گسترش سبک زندگی جهادی هستیم و تربیت و کادرسازی برای ساختن ایرانی قوی در گام‌ دوم لازمه آن تقویت سبک زندگی جهادی در میان جوانان است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه در ادبیات دینی و انقلابی ملت ایران نقش جهاد همواره برجسته است و خلق دستاوردهای عظیم در بخش های مختلف به برکت جهاد است و گروه های جهادی پیش قراولان جهاد در خدمت به مردم هستند.

,

وی اضافه کرد: حضور گسترده جوانان در امر خدمت رسانی به مردم‌ که رویش های انقلاب اسلامی هستند آینده درخشان‌ایران اسلامی را نوید می دهند و مهمترین مولفه امیدآفرینی می باشند.

,

سردار کریمی با اشاره به اینکه گروه های جهادی علاوه بر رسالت خدمت به مردم‌ از هویت اسلامی و انقلابی دفاع و صیانت می کنند، گفت: منشور حرکتی گروه های جهادی بیانات مقام معظم‌رهبری است.

,

وی پیام مقام معظم ‌رهبری در دیدار با جمعی از گروه های جهادی را آغازگر تحول و شروع فصل جدید حرکت بسیجیان و جهادگران برای خدمت به مردم خواند و افزود: پیام‌ ۹ بندی مقام معظم رهبری به گروه های جهادی سند حرکت جهادگران‌ در انجام‌ فعالیت ها است و مبنای حرکت های جهادگران بیانات رهبری است و رمز موفقیت گروه های جهادی ولایتمداری و مردم‌داری آنها است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: در استان مرکزی بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی تخصص محور سازماندهی شده که در بخش های مختلف منشا خدمات زیادی هستند که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در ایجاد اشتغال ۷۶۰ صندوق قرض الحسنه در سطح استان راه اندازی شده که در سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ شغل ایجاد شد و در سالجاری هدفمند برای ایجاد اشتغال حرکت خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه