اخبار داغ

با هدف آشنایی دختران جوان با انجام کار فرهنگی اجتماعی موثر؛

رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم سلیمانی در بندرعباس برگزار شد

رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم سلیمانی در بندرعباس برگزار شد
حجت‌الاسلام انصاری راد با اشاره به اهداف «رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم سلیمانی »، نحوه آشنایی دختران جوان با انجام کار فرهنگی اجتماعی موثر، هدف اصلی این طرح ذکر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در آیین اختتامیه «رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم سلیمانی» ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الحرام اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی به انجام برنامه های فرهنگی بر اساس مطالعه و برنامه ریزی لازم نیاز است، نمی شود که در گام دوم نیز دنبال آزمون و خطا بود، یک سری برنامه ها رو اجرا کرد و باز به بررسی ضعف ها و کاستی ها بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه باید بر اساس  تجارب گام اول انقلاب، حساب شده فعالیت کنیم، افزود: کار فرهنگی حساب شده همراه با مطالعه و برنامه‌ریزی لازم بصورت مدون، کلاسیک و علمی ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: حرکت خوبی در استان شاهدیم و جوانان و نوجوانان در عرصه برنامه ریزی های فرهنگی پای کار هستند لذا بایستی این قابلیت ها و ظرفیت ها را هدایت و پرورش دهیم و زمینه ها را برای استفاده از این ظرفیت عظیم فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام انصاری راد ابراز داشت: نظام اسلامی هم بر روی همین موضوع سرمایه گذاری می کند و جزو مطالبات اصلی مقام معظم است.

وی تاکید کرد: جوانان متعهد و دغدغه مند نسبت به مسایل اجتماعی بایستی ورود کنند و به تناسب شرایط و اقتضائات هر شهرستان در دوره ها و کارگاه های آموزشی شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین اضافه کرد: این جوانان پس از گذراندن دوره های آموزشی ، در محلات و امکانی که انجام کارهای فرهنگی بیشتر احساس نیاز می شود حضور یابند و آموزش های فراگرفته را بصورت عینی و عملیاتی اجرا کنند.

حجت‌الاسلام انصاری راد در ادامه گفت: این حرکت تحت عنوان «رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم» برنامه‌ریزی شده است. در استان هرمزگان ۱۳۰ نفر مربی برای اجرای این طرح دعوت به همکاری شده اند.

وی ضمن تشریح اهداف «رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم سلیمانی »، نحوه آشنایی دختران جوان با انجام کار فرهنگی اجتماعی موثر، هدف اصلی این طرح ذکر کرد و اذعان داشت: حدود ۱۳۰ نفر از شهرستان های استان هرمزگان به جز شهرستان پارسیان و بندر جاسک دعوت شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در این طرح ، شرکت کنندگان با هم به شور و مشورت می نشینند و راهکارهای چگونگی انجام کار فرهنگی اجتماعی در محلات را مورد بررسی قرار می دهند. تمام مراحل انجام طرح های فرهنگی اجتماعی ، بر روی بوم پیاده‌سازی می کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه