اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

اهل بیت و سنت پیامبر در کنار هم هدایت‌گر مومنین هستند

اهل بیت و سنت پیامبر در کنار هم هدایت‌گر مومنین هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با بیان اینکه برای تفسیر معصومانه و دقیق قرآن نیازمند اهل بیت هستیم، گفت:اهل بیت و سنت پیامبر از قرآن جدایی ناپذیر بوده و در کنار هم هدایتگر مومنین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان شامگاه سه شنبه در مسجد علی‌ابن ابی‌طالب(ع) بندرعباس، با اشاره به تنهایی امام حسین(ع) در دوران زندگی خود، اظهار کرد: باید بررسی کرد دلایل و علل تنهایی امام حسین چه بود؛ چراکه برای شرایط کنونی جامعه نیز موثر است.

وی، با اشاره به غربال یاران توسط سیدالشهدا، عنوان کرد: پس از حرکت امام حسین(ع) به کوفه، مرتب عده‌ای به افراد همراه امام حسین(ع) اضافه می‌شدند اما در طول مسیر و پس سخنان امام حسین(ع) هر‌کسی از گوشه‌ای رفت و پراکنده شدند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: افرادی که به طمع تشکیل حکومت و گرفتن جایگاهی همراه امام حسین بودند، آرام آرام پراکنده شدند به نحوی که در پایان هیچ شخصی همراه حسین(ع) نبود مگر افرادی که از مدینه همراه ایشان بود.

عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که رمز تنهایی امام حسین برای جامعه امروز ما گره گشا است، ابراز کرد: باید با خود بررسی کنیم که اگر ما در دوران امام حسین بودیم موضع ما چه بود؟

وی، با اشاره به این نکته که افرادی در تلاش برای منزوی کردن اهل بیت بودند، خاطرنشان کرد: این افراد مدعی بودند که قرآن برای ما کافی است و دیگر نیازی به اهل بیت و سنت پیامبر وجود ندارد که امری باطل و اشتباه است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با بیان این‌ نکته که برای تفسیر معصومانه و دقیق قرآن نیازمند اهل بیت هستیم، تشریح کرد: اهل بیت و سنت پیامبر از قرآن جدایی ناپذیر است و در کنار هم هدایتگر مومنین هستند.

عبادی‌زاده، گفت: معاویه سعی داشت نام امیرالمومنین(ع) را در جامعه از بین ببرند تا به هدف خود یعنی منزوی کردن اهل بیت دست پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه