اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون صنایع خبر داد؛

آغاز افزایش عرضه روغن موتور و کاهش قیمت در بازار/ مشکل واردکنندگان کامیون رفع می‌شود

آغاز افزایش عرضه روغن موتور و کاهش قیمت در بازار/ مشکل واردکنندگان کامیون رفع می‌شود
علی جدی با اشاره به اینکه با گرانی روغن موتور در بازار عرضه آن نیز کاهش پیدا کرده است، گفت: براین اساس جلساتی برگزار شد که در نتیجه به زودی عرضه روغن موتور افزایش و قیمت آن روند کاهش به خود خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی، نائب رئیس کمیسیون صنایع در گفتگو با خبرنگار عصراترک در بجنورد اظهار داشت: باتوجه به گرانی روغن موتور و کمبود عرضه این محصول در بازار جلسه ای در کمسیون صنایع مجلس با حضور مدیران وزارت صمت و وزارت نفت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: به موجب برگزاری این جلسه و براساس تصمیم گیری های صورت گرفته، مقرر شد که به زودی عرضه روغن موتور افزایش و قیمت آن روند کاهشی به خود بگیرد و با عرضه هفته ای حداقل 6 هزار تن روغن موتور کسری بازار جبران شود.

,

جدی اضافه کرد: همچنین در رابطه با نحوه اسقاط خودرو برای پلاک گذاری خودروهای کشنده و کامیون های وارداتی در شورای اقتصادی سران قوا مصوباتی انجام گرفت که به زودی به مرحله اجرا می رسد و مشکل واردکنندگان کامیون ها حل خواهد شد.

,

نائب رئیس کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مقرر شده است که پرداخت تا سقف ۸۰۰ میلیون تومان متناسب با تناژ ظرفیت کامیون وارداتی با یک سال تنفس در پرداخت محقق شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه