اخبار داغ

با همکاری مشترک پلیس هرمزگان و خراسان رضوی؛

قاتل متواری در مشهد شناسایی و دستگیر شد

قاتل متواری در مشهد شناسایی و دستگیر شد
با هوشیاری و تلاش مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان و خراسان ر‌ضوی یک قاتل متواری در کلانشهر مشهد شناسایی و دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل مرحوم حمید در اواخر اسفند ماه سال گذشته در حوزه پاسگاه مرکزی شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی، نسبت به شناسایی قاتل یا قاتلین اقدام با استفاده از شیوه های پلیسی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی پس ازحدود شش ماه تلاش مستمر و بی وقفه محل تردد متهم در استان خراسان رضوی و شهر مشهد شناسایی شد.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در ادامه با هوشیاری و تلاش شبانه روزی کاراگاهان اداره مبارزه با قتل پلیس آگاهی هرمزگان مخفیگاه دقیق متهم در کلان شهر مشهد شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی اکیپی از ماموران بصورت پوششی به استان خراسان رضویی اعزام و پس از حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه خود با همکاری عوامل پلیس اگاهی مشهد قاتل متواری که قصد فرار از مخفیگاه خود را داشت دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی لب به اعتراف گشوده و به حضور در صحنه درگیری و مشارکت در قتل مقتول معترف شد در همین راستا یک قبضه سلاح کلت کمری از متهم کشف و ضبط و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر هرمز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه