اخبار داغ

گزارشی از دختران ورزشکار کشور؛

دختران تکواندوکار ۲۲ استان کشور در البرز به رقابت پرداختند/ شناسایی استعدادهای ورزشی کشور؛ خروجی مسابقات بسیج

دختران تکواندوکار ۲۲ استان کشور در البرز به رقابت پرداختند/ شناسایی استعدادهای ورزشی کشور؛ خروجی مسابقات بسیج
مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج کشور با حضور ۲۸۰ بانو تکواندوکار از ۲۲ استان کشور به میزبانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در سالن دانشکده امام خمینی(ره) از ۱۰ تا ۱۲ مرداد ماه در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج کشور با حضور ۲۸۰ تکواندوکار از ۲۲ استان کشور به میزبانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در سالن دانشکده امام خمینی(ره) از  ۱۰ تا ۱۲ مرداد ماه در رده سنی جوانان در بخش بانوان در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
بانوان ورزشکار تکواندو ۲۲ استان کشور در البرز با همدیگر رقابت می کنند
, بانوان ورزشکار تکواندو ۲۲ استان کشور در البرز با همدیگر رقابت می کنند,
 
,
افسانه زینی وند مدیر ورزش بسیج خواهران کشور در حاشیه برگزاری مسابقات تکواندو در استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: مسابقات قهرمان کشوری خواهران بسیج در رشته های تکواندو و یادواره شهید مدافع حرم مهدی عسگری در دو بخش خواهران و برادارن به مدت ۳ روز از ۱۰ تا  ۱۲ مرداد ماه در دو بخش کیوروکی و پومسه و با حضور ۲۲ تیم از برترین های خواهران و برادران بسیجی کشور به میزبانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در حال برگزاری است.
,
 
,
وی ادامه داد: استان های اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، البرز، تهران بزرگ، چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، قم، قزوین، کرمان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، لرستان، مازندران و همدان در این مسابقه شرکت کردند.
,
 
,
زینی وند افزود: ما هر ساله مسابقات ورزشی تکواندو را به صورت المپیادی برگزار می کردیم و المپیاد ورزشی خواهران بسیج سراسر کشور را در ۶ رشته ورزشی که رشته تکواندو هم جزو یکی از ورزش ها بود، اما امسال به دلیل اینکه ما در آذر ماه مسابقات تکواندو قهرمانی سیزم را در رشته تکواندو داریم و کشور ما میزبان این مسابقات است، به همین دلیل مسابقات تکواندو را به صورت انتخابی، تک رشته ای و قهرمان کشوری برگزار کردیم.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: نفرات برتر خواهران تکواندو در رشته مبارزه در ۸ وزن در سه رده سنی پمسه برگزار می شود که نفرات برتر این دوره از مسابقات، به اردوی آمادگی جهت اعزام به مسابقات کشوری تکواندو سیزم به میزبانی ایران راه پیدا می کنند.
,
 
,
وی گفت: بانوان در سطح کشور خصوصا خواهران بسیجی در رشته های مختلف ورزشی فعال هستند و ما هر ساله مسابقات ورزشی در رشته های مختلف را در حوزه بانوان داریم اما در ۲ سال کرونایی مجبور شدیم که مسابقات به صورت مجازی برگزار شود.
,
 
,
زینی وند افزود: ورزش در دوران کرونا جزو پرخطرترین شغل هایی بود که رسما تعطیل شد و بیشتر فعالیت های ما به سمت ورزش در خاته هدایت شد که خوشبختانه در دو سال کرونا در رشته هایی که می توانستیم به صورت انفرادی برگزار کنیم، مسابقات ورزشی را  به صورت مجازی برگزار کردیم.
,
 
,
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: از دکتر فخرالدین میر افضل رئیس سازمان ورزش بسیج کشور که واقعا از ورزش خواهران مثل ورزش برادران حمایت می کنند، تشکر می کنم و همچنین از فرمانده محترم سپاه امام حسن مجتبی(ع) سردار علیرضا حیدرنیا و  جانشین ایشان، مسئولین ورزش بسیج استان البرز که میزبانی این مسابقه را بر عهده گرفتند، کمال قدردانی را دارم.
,
 
,
۴۱ داور سراسر کشور مسابقات تکواندو خواهران را داوری می کنند
, ۴۱ داور سراسر کشور مسابقات تکواندو خواهران را داوری می کنند,
 
,
حبیبه حیدریان مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: مسابقات تکواندو قهرمانی خواهران بسیجی ۲۲ استان کشور به میزبانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در  البرز در حال برگزاری است.
,
 
,
وی با بیان اینکه ۲۸۰ قهرمان تکواندو کشور در استان البرز با یکدیگر رقابت می کنند، افزود: ۴۱ داور سراسر کشور این ماراتن را قضاوت می کنند.
,
 
,
حیدریان ادامه داد: تمامی شرکت کنندگان در مسابقه بسیجی فعال هستند یعنی امسال چینش مسابقات ما به این صورت است که حتما شرکت کنندگان در مسابقه بسیجی فعال باشند و داروان مسابقه نیز از نیروهای فعال بسیج هستند.
,
 
,
مدیر ورزش خواهران استان تصریح کرد: مهمترین هدف مسابقه شناسایی استعدادها و معرفی آنها به مسابقات کشوری است.
,
 
,
حیدریان در خاتمه خاطرنشان کرد: استان البرز نیز مانند سایر استان ها با یک تیم ۱۵ نفره در این مسابقات حاضر شده است.
,
 
,
شناسایی استعدادهای ورزشی کشور، خروجی مسابقات ورزشی بسیج است
, شناسایی استعدادهای ورزشی کشور، خروجی مسابقات ورزشی بسیج است,
 
,
معصومه افشار مربی و داور مسابقات در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: البرز با توجه به ظرفیتی که در حوزه ورزش بانوان دارد، یکی از استان های موفق در این عرصه است.
,
 
,
وی ادامه داد: استان البرز بانوان قهرمان بسیار زیادی در رشته تکواندو دارد و می توان گفت جزو برترین های کشور در این حوزه از ورزش هستیم و ورزشکاران بسیار قدری را به جامعه ورزش تقدیم کرده ایم.
,
 
,
افشار افزود: جمع آوری استعدادها و شناسایی آن ها یکی از خروجی های مسابقات بسیج است و قهرمانان این مسابقات در رشد و اعتلای فرهنگی و ورزشی کشور نقش بی بدیلی داشتند.
,
 
,
این مربی با بیان اینکه ۲۲ استان کشور در این مسابقات شرکت کردند، تصریح کرد: سطح مسابقات بسیار بالاست و ورزشکاران استان ها تا به این لحظه بسیار خوش درخشیده اند.
,
 
,
وی در خاتمه  با اشاره به اینکه خروجی این مسابقه، قهرمانان قدری را به ورزش کشور معرفی خواهد کرد، گفت: همیشه استعدادهای بسیار خوبی از مسابقات ورزش بسیج به دست می آید که وارد تیم ملی می شوند و برای کشور افتخار می آفرینند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه