اخبار داغ

در پایان معاملات امروز رخ داد؛

رشد بیش از ۷ هزار واحدی شاخص کل/ صندوق‌های سرمایه‌گذاری و خودرویی‌ها پیشران بورس

رشد بیش از ۷ هزار واحدی شاخص کل/ صندوق‌های سرمایه‌گذاری و خودرویی‌ها پیشران بورس
امروز شاخص کل بورس با ۷۳۳۸ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد ایستاد و شاخص هم وزن هم ۳۴۶۶ واحد صعود کرد و به رقم ۳۸۴ هزار و ۵۵ واحد رسید.
[

به گزارشخبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز هم مانند دو روز گذشته روند بورس و فرابورس رو به رشد بود تا جایی که شاخص کل با افزایش ۷ هزار و ۳۳۸ واحدی در پله یک‌میلیون و ۴۳۷ هزار و ۳۵۹ واحد ایستاد.

در روز جاری شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با افزایش ۳ هزار و ۴۶۶ واحد به رقم ۳۸۴ هزار و ۵۵ واحد رسید و ارزش بازار در بورس تهران به بیش از ۵ میلیون و ۴۷۹ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز در بورس بیش از ۵.۱ میلیارد سهام، حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۳۶ هزار فقره معامله و به ارزش ۲ هزار و ۷۳۱ میلیارد تومان داد و ستد شد.

نمادهای پتروشیمی پردیس (شپدیس) با ۶۸۴ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۶۴۱ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۶۲۹ واحد، ایران خودرو (خودرو) با ۶۱۷ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۴۶۹ واحد، سایپا (خساپا) با ۳۸۴ واحد و گروه بهمن (خبهمن) با ۲۴۷ واحد با تاثیر مثبت بر شاخص بورس همراه شدند و در مقابل آنها نمادهای معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۱۵۷ واحد، پتروشیمی فناوریان (شفن) با ۱۳۸ واحد، پالایش نفت تبریز (شبریز) با ۱۱۸ واحد، صنایع شیمیایی ایران (شیران) با ۴۰ واحد و گروه صنعتی بوتان (لبوتان) با ۳۵ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
, امروز در بورس بیش از ۵.۱ میلیارد سهام، حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۳۶ هزار فقره معامله و به ارزش ۲ هزار و ۷۳۱ میلیارد تومان داد و ستد شد.,
,
,


امروز خریداران و فروشندگان در فرابورس بیش از ۱.۶ میلیارد سهام، حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۱۲۶ هزار فقره معامله و به ارزش ۱۱ هزار و ۵۱۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

نمادهای پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پلیمر آریا ساسول (آریا)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، بیمه پاسارگاد (بپاس)، داروسازی دانا (ددانا)، بهمن دیزل (خدیزل) و شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (صبا) با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند و در مقابل آنها نمادهای موسسعه اعتباری ملل (وملل)، سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، بیمه سامان (بساما) و آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر) تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

,
, امروز خریداران و فروشندگان در فرابورس بیش از ۱.۶ میلیارد سهام، حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۱۲۶ هزار فقره معامله و به ارزش ۱۱ هزار و ۵۱۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.,
,
,


بیشتر بخوانید:

گزارش‌هایی از آخرین وضعیت بورس و فرابورس

,
,
,
, گزارش‌هایی از آخرین وضعیت بورس و فرابورس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه