اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف استان سمنان خبر داد؛

آغاز رزمایش کسبه حسینی در استان سمنان/ توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم بین عزاداران حسینی

آغاز رزمایش کسبه حسینی در استان سمنان/ توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم بین عزاداران حسینی
مهدی عجم از برگزاری رزمایش عاشقان ثارالله (ع)-کسبه حسینی- در سمنان خبر داد و گفت: در روز ۲۴ مرداد مطابق با هفتمین روز شهادت سالار شهیدان این رزمایش عملیاتی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عجم، مسئول بسیج اصناف استان سمنان در گفت و گو با مرآت، ضمن تشریح طرح کسبه حسینی عنوان کرد: در راستای فرمایشات رهبر انقلاب و برگزاری رزمایش های مواسات، در این رزمایش که دومین مرحله از رزمایش عاشقان ثارالله (ع)  -کسبه حسینی- است؛ کاسبان امین به تهیه کمک هایی در قالب بسته های معیشتی، تأمین جهیزیه و پخت غذای گرم در ایام محرم و ماه صفر اقدام خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مسئول بسیج اصناف استان سمنان با اشاره به آغاز رزمایش عاشقان ثارالله (ع)  در استان سمنان، ابراز داشت: از شروع ایام محرم تاکنون بالغ بر ۶ هزار پرس غذای گرم تهیه و در میان عزاداران حسینی توزیع شده است.

,

وی با بیان این که برنامه ریزی های رزمایش کسبه حسینی صورت پذیرفته است؛ اظهار کرد: در روز ۲۴ مرداد مطابق با هفتمین روز شهادت سالار شهیدان این طرح عملیاتی خواهد شد.

,

عجم در ادامه بیان کرد: بسته های معیشتی رزمایش عاشقان ثارالله (ع) کسبه حسینی شامل برنج، ماکارونی، روغن و حبوبات است.

,

مسئول بسیج اصناف استان سمنان افزود: جهیزیه هایی که در قالب این طرح تهیه شده است شامل لباسشویی، اجاق گاز، یخچال، فرش، جاروبرقی، سرویس قابلمه،کتری برقی، اتو و سرویس آکروپال است و ارزش ریالی اقلام تهیه شده در قالب یک جهیزیه در حدود ۳۰ میلیون تومان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه