اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

روند بازسازی خانه های آسیب دیده از سیل در آهنگران به زودی شروع می شود

روند بازسازی خانه های آسیب دیده از سیل در آهنگران به زودی شروع می شود
کریمی بیان کرد: روند بازسازی و تعمیر خانه های آسیب دیده در سیل آهنگران به زودی شروع خواهد شد و کلیه دستگاه های استان برای این مهم در هم افزایی کامل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در جریان بازدید از روستای سیل زده آهنگران ضمن بازدید از بخش های مختلف روستای آهنگران دستورات لازم را برای تسریع و شتابدهی امدادرسانی به سیل‌زدگان صادر کرد، سردار کریمی همچنین در گفت‌وگو با مردم در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این بازدید ضمن تقدیر از مدیریت و فرماندهی ستاد بحران استان و تلاش های میدانی گروه های جهادی و امدادی اظهار کرد: پاسداران همراه با گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات مردم آسیب دیده از سیل در روستای آهنگران بسیج شده‌اند و بخش های مختلف سپاه و اقشار تخصصی بسیج در تلاش هستند تا در سریع ترین فرصت مشکلات را مرتفع کنند.
,
 
,
وی افزود: گروه های تخصصی بسیج با اقداماتی چون بازگشایی مسیرها، ترمیم نقاط آسیب دیده، ارائه کمک‌های معیشتی به مردم، تعمیر وسایل آسیب‌دیده و شست و شوی فرش‌ها و موکت‌های مردم ، جابه جایی وسایل مردم و تهیه غذای گرم در این روستا نقش آفرینی می کنند.
,
 
,
سردار کریمی با بیان اینکه سپاه و بسیج تمام قد در کنار مردم عزیز روستای آهنگران است و برای رفع مشکلات آنها هر کمک و اقدامی برای مدیریت شرایط لازم باشد با بسیج امکانات و خدمات به عمل می آید و خوشبختانه به برکت تفکر جهادی و روحیه جوانان عزیز روند خدمت رسانی به مردم است و شتابنده تر خواهد شد.
,
 
,
وی تأکید کرد: جهادگران در طی چند روز گذشته با اقدامات و فعالیت های اثربخش خوش درخشیدند و حماسه ای دیگر خلق کردند که قابل تقدیر لست.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: روند بازسازی و تعمیر خانه های آسیب دیده در سیل آهنگران به زودی شروع خواهد شد و کلیه دستگاه های استان برای این مهم در هم افزایی کامل هستند و امیدواریم طی سریعترین فرصت بتوان شاهد روال عادی زندگی مردم عزیز روستا باشیم.
,
 
,
وی افزود: بسیج ظرفیت های استان و تداوم فعالیت های جهادی در روستای آهنگران موجب تقویت امید مردم شد و امروز به برکت فرهنگ جهادی و انقلابی حاکم در کشور با حضور جوانان و جهادگران در بحران ها آسیب ها به حداقل ممکن می رسد.
,
 
,
سردار کریمی خاطر نشان کرد: بنده به سهم خود از همت های جهادی و خلاقیت های همه گروه ها و دستگاه ها خصوصا بسیجیان عزیز برای سرعت بخشی خدمات تشکر ویژه میکنم و اقدامات و مجاهدت ها تا پایان کار ادامه خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه