اخبار داغ

مسئول بسیج مداحان استان مرکزی خبر داد؛

تربیت ۲۰۰ نوجوان مداح در استان مرکزی

تربیت ۲۰۰ نوجوان مداح در استان مرکزی
ربیعی با بیان اینکه رویکرد فعالیت هیئت های اندیشه ورز بسیج مداحان جهاد تبیین است ، گفت: مهمترین هدف از تشکیل هیئت های اندیشه ورز نهادینه سازی ارزش های اسلامی در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ ابوالفضل ربیعی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر امروز در نشست هیئت های اندیشه ورز این سازمان اظهار کرد: ترویج و تقویت ارزشهای اصیل دینی، مذهبی و انقلابی مهمترین رسالت هیئت های مذهبی است و بسیج مداحان با استفاده از هیئت های اندیشه ورز در این راستا هدایت، راهبری، نظارت و گام برمی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: هیئت های اندیشه ورز بسیج مداحان متشکل از نخبگان و کارشناسان برجسته مذهبی و پیرغلامان حسینی هستند که در مقاطع مختلف سال موضوعات و سیاست های این سازمان را دنبال می کنند.

,

ربیعی با بیان اینکه رویکرد فعالیت هیئت های اندیشه ورز بسیج مداحان جهاد تبیین است ، گفت: مهمترین هدف از تشکیل هیئت های اندیشه ورز نهادینه سازی ارزش های اسلامی در جامعه است.

,

وی تأکید کرد: یکی دیگر از مهمترین فعالیت های بسیج مداحان تربیت نیروی کارآمد و انقلابی در هیئت های مذهبی است که عمده فعالیت ها بر روی سنین نوجوانان و جوانان می باشد و برگزاری کارگاه های تخصصی و اردوهای تربیتی در این راستا هدف گذاری شده است.

,

مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی ادامه داد: در طی یک سال گذشته بیش از ۲۰۰ نوجوان با همت کارگاه های تخصصی بسبج مداحان تعلیم و تربیت پیدا کرده اند و در برنامه های مختلف از این سرمایه های ارزشمند استفاده می شود.

,

وی فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی را از دیگر فعالیت های بسیج مداحان خواند و افزود: در سطح استان مرکزی ۱۳ گروه جهادی سازماندهی شده که به مناطق محروم و حاشیه نشین نقش آفرینی می کنند و آخرین فعالیت جهادگران این سازمان تکمیل پروژه جدول گذاری در روستای شانق بوده و اردوهای جهادی در طول سال استمرار دارد، همچنین توزیع بسته های معیشتی به مناسبت های مختلف یکی دیگر از فعالیت های بسیج مداحان است که به شکل هدفمند انجام می شود.

,

ربیعی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه های فرهنگی بسیج مداحان ایجاد نشاط اجتماعی است که در این راستا با مشارکت سایر دستگاه ها مراسم های محله ای را برگزار می کنیم،گفت: سبک زندگی اسلامی که یکی از شاخه های آن سبک زندگی علوی ، فاطمی و حسینی است یکی از مهمترین تاکیدات و توصیه های بسیج مداحان به هیئت های مذهبی است چراکه مداحان به عنوان اثرگذارترین مجموعه های مردمی باید در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش آفرینی کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئت های مذهبی یک اصل مهم است و خوشبختانه جامعه هیئتی در طی دو سال گذشته همواره علاوه بر اینکه در این راستا مقید بوده و الگوی سایر اقشار قرار گرفته برای کاهش آسیب های بیماری نیز اقدامات چشمگیری انجام داده اند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه