اخبار داغ

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی:

صهیونیست‌ها از همه طرف محاصره شده‌اند

صهیونیست‌ها از همه طرف محاصره شده‌اند
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: اسرائیلی‌ها امروز تحت تاثیر قدرت جمهوری اسلامی از همه طرف محاصره شده اند و این امر چیزی است که به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری میسر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اکبر ولایتی با زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز چهارشنبه ١٢ مرداد ماه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن خوش آمد گویی، به تحلیل مباحث مختلف و جریانات موجود در منطقه و جریان مقاومت پرداخت و گفت: ما ارتباط نزدیک و جدی با جنبش جهاد اسلامی و مقاومت فلسطین داریم.

مشاور مقام معظم رهبری در ادامه به تحلیل اوضاع در یمن ،عراق، سوریه، افغانستان و ترکیه پرداخت و در مورد عراق افزود: جدی ترین دموکراسی در مجموعه جهان عرب در عراق وجود دارد و این کشور در طی تاریخ اسلام مبدا تاریخ، سیاست و علم بوده است و می توان گفت بالقوه و بالفعل در آینده قوی ترین کشور عربی است.

ولایتی در پایان به سفر مقامات کشورهای همسایه به ایران اشاره و بر اهمیت این سفرها و اقتدار ایران در منطقه تاکید کرد.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم ضمن ابراز خرسندی از این دیدار از مواضع جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین تقدیر کرد و گفت: مقام معظم رهبری در قلب ما جای دارند و شخصیتی در جهان قابل مقایسه با ایشان وجود ندارد.

زیاد نخاله افزود: شما برادر بزرگ ما هستید و هم در داخل ایران و هم خارج از ایران نقش بسیار مهم و موثری دارید. خوشحال هستم در زمانی به ایران سفر کردم که ایران از همیشه مقتدر تر و قوی تر است و مقاومت هم امروز مقاوم تر و مقتدر تر از هر زمانی است.

وی با تاکید بر این که در داخل فلسطین هم اوضاع خوب است، افزود: اسرائیلی ها امروز تحت محاصره  قدرت جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت قرار دارند و از همه طرف محاصره شده اند و این امر چیزی است که به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری میسر گردیده است که ایران و مقاومت هر روز قدرتمند تر از گذشته باشد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: امروز جنبش جهاد اسلامی در تمامی مواضع در حوزه مقاومت وضعیت مطلوبی دارد و  به رغم تمام تلاش هایی که دشمنان و هم پیمان آنان کرده اند وضعیت مقاومت در حال پیشرفت می باشد و در تمام جبهه ها دشمن محاصره است و شاهد هستیم که سیاست های دشمنان و آمریکا در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران یک سیاست بسیار ناتوان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه