اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد؛

تامین آب شرب بیش از ۷ هزار روستای کشور در ۱۴۰۱/احداث ۴۰ هزار مسکن مددجویی روستایی

تامین آب شرب بیش از ۷ هزار روستای کشور در ۱۴۰۱/احداث ۴۰ هزار مسکن مددجویی روستایی
سردار محمد زهرایی گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته طی امسال تامین آب شرب در بیش از ۷ هزار روستای کشور انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد زهرایی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز در بیان مهمترین اولویت‌ها و محوریت‌های کاری سازمان بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: بر اساس توافق صورت گرفته طی امسال کار تامین آب شرب در ۷ هزار و ۱۳۸ روستای کشور اجرایی می‌شود که هم‌اکنون این مهم در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی تاکید کرد: همچنین در قالب طرح آبخیز تا جالیز پروژه‌ها و خدمات متعددی شامل حفر و احیای قنوات، احداث استخر آب کشاورزی و کانال کشی آب در حوزه کشاورزی و باغات در مناطق روستایی کشور اجرایی می‌شود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور احداث ۴۰ هزار مسکن مددجویی کمیته امداد روستایی را از دیگر پروژه‌های کلان این سازمان در سال جاری برشمرد و ادامه داد: از این تعداد بیش از ۶ هزار پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بوده و بخش دیگری از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و یا در حال اجرایی شدن است.
,
 
,
سردار زهرایی تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید و کمک به رونق آن، قراردادی به منظور احیای یکهزار واحد صنعتی خرد، کوچک و متوسط در سال ۱۴۰۱ منعقد شده و اقدامات لازم برای این منظور و باز زنده‌سازی این بخش از حوزه تولید کشور در حال انجام است.
,
 
,
وی از راه‌اندازی ۱۰ هزار صندوق‌ قرض‌الحسنه خبر داد و بیان کرد: همچنین به منظور کمک به تامین برق و تقویت منابع درآمدی در این حوزه، ایجاد و احداث نیروگاه‌های خورشیدی خانگی در دستور کار قرار داشته و فعالیت در این حوزه در حال انجام شدن است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به بیان گوشه‌هایی از فعالیت‌ها در حوزه بلایای طبیعی و کمک به آسیب‌دیدگان پرداخت و گفت:در این راستا پس از وقوع زمین‌لرزه در غرب کشور کار احداث ۲ هزار واحد مسکونی انجام شده و در جریان وقوع سیل در برخی استان‌های کشور نیز بیش از ۱۱ هزار واحد احداث و مرمت شده است.
,
 
,
سردار زهرایی اظهار کرد: کار احداث ۲۳۰ واحد مسکونی در شهرستان زلزله‌زده سی‌سخت نیز انجام شده، البته خدمات دیگری در دیگر مناطق زلزله‌زده نیز اجرایی شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه