اخبار داغ

کارشناس مذهبی:

حضرت قاسم(ع) سرلوحه ولایت‌پذیری برای نوجوانان است/ شور حسینی تهاجم فرهنگی را خنثی می‌کند

حضرت قاسم(ع) سرلوحه ولایت‌پذیری برای نوجوانان است/ شور حسینی تهاجم فرهنگی را خنثی می‌کند
زهره مجد گفت: نوجوانان باید درس اخلاق، ادب و بزرگی را از حضرت قاسم(ع) بیاموزند و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره مجد کارشناس مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نوجوانان باید درس اخلاق، ادب و بزرگی را از حضرت قاسم(ع) بیاموزند و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: سالار شهیدان از حضرت فاسم(ع) پرسیدند: مرگ در نزد تو چگونه است؟ و این نوجوان ۱۳ ساله در جواب امام گفت: «مرگ در نزد من، شیرین‌تر از عسل است».
,
 
,
مجد افزود: این جمله حضرت قاسم(ع) نشان می دهد که ایشان الگوی بی بدیل ولایت پذیری بودند زیرا می دانستند که چنگ زدن به ریسمان ولایت رمز موفقیت و ماندگاری است.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: پیروی و تبعیت از امر ولایت طبق فرموده پیامبر(ص) درحدیث ثقلین راه سعادت دنیوی و اخروی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز نیز وظیفه جوانان به تبعیت از حضرت قاسم(ع) خدمت در رکاب حضرت مهدی(عج) است، گفت: حضرت قاسم(ع) با ۱۳ سال سن تا پای جان از امام عصر خود دفاع کرد تا به درجه رفیع شهادت نائل شد و امروز نیز وظیفه تمام جوانان خدمت در رکاب امام زمان(عج) است.
,
 
,
مجد ادامه داد: دشمن برای دور کردن جوانان از کلید ولایت پذیری بسیار تلاش می کند، اما همیشه به حرمت خون شهدا با شکست مواجه می شود.
,
 
,
این کارشناس افزود: دشمن می خواهد ایمان را از جوانان بگیرد اما این نسل باید با تکیه بر ولایت مداری، خود را از حربه های دشمن حفظ کنند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم همه جوانان، قاسم‌های امام زمان خودشان باشند و در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) در رکاب حضرت حاضر شوند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه