اخبار داغ

گزارش تصویری؛

تشییع پیکر شهدای گمنام در آموزش‌وپرورش منطقه ۵ تهران

تشییع پیکر شهدای گمنام در آموزش‌وپرورش منطقه ۵ تهران
مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در آموزش‌وپرورش منطقه ۵ هم اکنون در حال برگزاری است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم استقبال و تشییع دو شهید گمنام هم اکنون پنج‌شنبه، ۱۳ مرداد، همزمان با ششم محرم، در آموزش‌وپرورش منطقه ۵ در حال برگزاری است.

مردم شهید پرور، بسیجیان ناحیه قدس، دانش‌آموزان و فرهنگیان منطقه ۵، در جوار ارواح پاک و مقدس شهدا، به صورت پر شوری در این مراسم شرکت کردند تا بیشتر از گذشته از آثار معنوی آن‌ها بهره‌مند شوند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند شهیدان گمنام، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه افلاکیان‌اند، چراکه امنیت و آرامش امروز ما مرهون برکت خون شهداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, مردم شهید پرور، بسیجیان ناحیه قدس، دانش‌آموزان و فرهنگیان منطقه ۵، در جوار ارواح پاک و مقدس شهدا، به صورت پر شوری در این مراسم شرکت کردند تا بیشتر از گذشته از آثار معنوی آن‌ها بهره‌مند شوند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند شهیدان گمنام، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه افلاکیان‌اند، چراکه امنیت و آرامش امروز ما مرهون برکت خون شهداست.,

این مراسم امروز رأس ساعت ۹ صبح از مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع)، در خیابان آیت‌الله کاشانی، شروع و آیین وداع با آن شهیدان در اداره آموزش‌وپرورش منطقه ۵ در حال برگزاری است. این شهدای گمنام تا ساعتی دیگر در حیاط ساختمان آموزش‌وپرورش به خاک سپرده خواهند شد.

































 

,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه