اخبار داغ

دستگاه‌های نظارتی را در پرونده ویلموتس با حیله‌گری منحرف کردند؛

هشدار جدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به تاج و رفقا/ پژمان‌فر: متهمان بیایند؛ انتخابات را باطل می‌کنیم!

هشدار جدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به تاج و رفقا/ پژمان‌فر: متهمان بیایند؛ انتخابات را باطل می‌کنیم!
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره پرونده مارک ویلموتس و انتخابات فدراسیون فوتبال پرداخت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی پیرامون ثبت‌نام مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همان زمان که موضوع ویلموتس پیش آمد، پرونده را تشکیل دادیم و گزارش‌های دقیقی تنظیم کردیم‌. در جلسه کمیسیون فدراسیون فوتبال، اعضای هیات مدیره و وزیر وقت ورزش و جوانان این موضوع را مطرح کردند اگر پیگیری‌های ما به معنی این باشد که حاکمیت در موضوع فوتبال ورود پیدا کرده و دولت ورود دخالت می‌کند، پرونده از مسیر خودش عوض می‌شود، موجب ضرر و زیان می‌شود و به ما جریمه تعلق می‌گیرد.

وی در ادامه بیان داشت: در آن جلسه به ما قول دادند تلاش خواهیم کرد و برنامه‌مان به این صورت است که هیچ جریمه‌ای در پرونده ویلموتس نباشد به این شرط که دستگاه‌های نظارتی سکوت کنند و کاری انجام نشود اما این در واقع حیله‌ای بود که در مسئله انجام شد. نتیجه قطعی شدن رأی بود و ضرر و زیان هنگفت، مالیات و بیمه و ... بود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عنوان داشت: من اکنون باید کار قضایی انجام بدهم و مطابق ادله محکمه پسند صحبت کنم. برخی مسائل در حاشیه را بررسی می‌کنیم که آیا این افراد دخالت داشته یا نداشته‌اند، مثلا درمورد کسی که مسئولیتش در میراث فرهنگی بوده سپس به وزارت ورزش آمده، تبانی وجود داشته یا مسیر خودش را می‌رود اما سوء مدیریت در این پرنده مسلم بوده. همین که مسیر بررسی دستگاه‌های نظارتی را این‌ها با حیله خودشان منحرف کردند، دلالت بر این دارد شایستگی ندارند و ضرر و زیانی متوجه کار کرده‌اند.

پژمان‌فر در گفت و گو با برنامه سلام صبح به‌خیر  خاطرنشان ساخت: نمی‌خواهم این بحث را داشته باشم اما کسی که می‌خواهد مسئولیت برعهده بگیرد باید احراز صلاحیت شود. کسی که پرونده مفتوح دارد ممکن است به اتهام نرسد اما صلاحیتش احراز صلاحیت نشده. خطای بزرگی است اگر مسیری که طی کرده‌اند، بخواهند ادامه بدهند یا به فردی که در این مسیر است اجازه در انتخابات شرکت کند‌. به همین دلیل ما ورود پیدا ‌می‌کنیم و حتما اگر چنین موضوعی باشد، در مسیر ابطالش جلو خواهیم رفت.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه