اخبار داغ

"رسول خطیبی" رسماً مدیرعامل مس سونگون شد

"رسول خطیبی" رسماً مدیرعامل مس سونگون شد
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان برگزار و رسول خطیبی رسما به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در روزهای گذشته خبر از تغییر و تحولات در مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان داده بودیم که این خبر به شکل رسمی از سوی باشگاه ورزقانی تأیید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در همین راستا، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه مس سونگون عصر روز گذشته (چهارشنبه) با حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار شد.

,

در این مراسم از زحمات محمدرضا کافی در سمت مدیرعاملی تقدیر به عمل آمده و رسول خطیبی به‌عنوان جانشین او و مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون معرفی شد.

,

رسول خطیبی، چهره شناخته شده فوتبال استان درحالی بر مسند ریاست باشگاه مس سونگون می‌نشیند که این انتصاب انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.

,

این مربی تبریزی با وجود موفقیت‌هایش در عرصه مربیگری هیچ تجربه‌ای در زمینه مدیریت ندارد که همین امر باعث شده تا هجمه‌های زیادی علیه انتخاب او شکل بگیرد.

,

اما بعد از انجام مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه مس سونگون، اولین جلسه هیات مدیره جدید این باشگاه با حضور اعضای تازه‌وارد تشکیل شد.

,

از نکات جالب توجه این جلسه حضور بختیار حسین‌زاده در سمت رئیس و اجلال نصیری در نقش عضو هیات مدیره بود که به عنوان اعضای جدید معرفی شدند.

,

گفتنی است، نهایی شدن تیم‌داری در لیگ دسته یک والیبال و لیگ دسته دوم فوتبال، مصوبات مهم اولین جلسه هیات مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه