اخبار داغ

معاون هواشناسی لرستان:

موج دیگری از بارش‌ها لرستان را در برمی‌گیرد

موج دیگری از بارش‌ها لرستان را در برمی‌گیرد
معاون هواشناسی لرستان گفت: از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده شاهد وقوع ناپایداری به شکل رگبار باران، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در سطح استان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینب اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، در رابطه با آخرین وضعیت آب و هوای لرستان، اظهارداشت: فردا برای لرستان پوشش ابر قابل ملاحظه‌ای داریم اما مجددا از روز شنبه تا دوشنبه یعنی روزهای آغازین هفته با توجه به گذر امواج ضعیف از روی جو منطقه و بالا بودن شاخصه‌های ناپایداری، علاوه بر افزایش پوشش ابر و وزش باد شدید شاهد وقوع ناپایداری به شکل رگبار باران، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در سطح استان به ویژه مناطقی از شرق و جنوب شرق استان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با توجه به اینکه بارش‌ها باز هم غالبا و عمدتا به شکل رگباری است حتی به صورت نقطه‌ای با مخاطراتی مانند رواناب، ایجاد آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای نیز مواجه هستیم.

,

معاون هواشناسی استان لرستان عنوان کرد: شرایط ناپایداری‌ها عمدتا برای ساعات بعداظهر و اوایل شب در منطقه رخ می‌دهد یعنی انتظار نداریم برای کل ساعات روز ما شاهد این ناپایداری‌ها در سطح استان باشیم.

,

وی بیان کرد: از امروز تا روز شنبه نیز حاکمیت موج گرما و روند طبیعی افزایش دما را در منطقه داریم که با توجه به این شرایط افزایشی دما، مدیریت مصرف آب و برق را به هم استانی‌ها توصیه می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه