اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

آموزش و مهارت آموزی از مهمترین ویژگی های دانشگاه علمی کاربردی است/لرستان از نرخ بیکاری رنج می برد

آموزش و مهارت آموزی از مهمترین ویژگی های دانشگاه علمی کاربردی است/لرستان از نرخ بیکاری رنج می برد
حجت الاسلام شاهرخی گفت: آموزش و مهارت آموزی از مهمترین ویژگی های دانشگاه علمی کاربردی به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی کشور، اظهار داشت: مسئولیتها در نظام اسلامی امانت است و وقت را باید برای خدمت به مردم صرف کنیم، انتظار می رود نگاه ما نگاهی باشد که مسئولیتها به عنوان امانت در اختیار مسئولان قرار می گیرد و از اولین روز کاری هدفمان رسیدن به اهداف و ارزشهای سازمانی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیرافلاک،,

وی افزود: در مجموعه اداری، تنگ نظری هایی وجود دارد که سبب می شود مجموعه نتواند از همه تونایی و استعدادهای خود استفاده کند و اینها مانع پیشرفت کار می شود، هر کسی در مسیر اسلام و انقلاب برای اهداف و مردم مفید بود از این ظرفیت استفاده نماید.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: در انتصابات دخالت کردن گاهی در حد پیشنهاد است که مشکلی ندارد ولی گاهی اصرار است و هدفی را دنبال می کند که این نظام اداری را با مشکل همراه می کند، گاهی متاسفانه در مرکز، مدیر را تحت فشار قرار می دهد که در این دولت نباید این اتفاقات رخ دهد.

,

حجت الاسلام شاهرخی گفت: استان لرستان از نرخ بالای بیکاری، تورم، از عدم رونق کسب و کار رنج می برد و طبیعتا دانشگاه علمی کاربری اگر نرم افزار و سخت افزار لازم و مجموعه ای که به کار مشغول باشد، را در اختیار داشته باشد می تواند تغییر محسوسی را در استان ایجاد نماید.

,

وی بیان کرد: انتظار می رود با توجه به وضعیت استان، امکانات بیشتری که می تواند تحولی را ایجاد کند در اختیار دانشگاه علمی کاربردی قرار داده شود چرا که هم جنبه آموزشی دارد و هم آموزشها را به کار ببرد، همچنین با توجه به اینکه بین آموزش و مهارت یک پیوند مستحکمی وجود دارد، می تواند در وضعیت همه استانها به خصوص استانهای نامتوازن موثر باشد و این توسعه نامتوازن در دانشگاه علمی کاربردی هم وجود دارد و باید تا برقراری این توازن، نگاه خاصی نسبت به استان باشد تا از این وضعیت به نقطه مطلوب برسیم.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: آنچه در صحنه می بینیم، فلسفه وجودی دانشگاه علمی کاربردی است که هنوز خود را آنگونه که باید نشان نداده است که باید روی این موضوع اندیشه ورزی کرد که چه راه هایی را باید به کار بگیریم تا دانشگاه به هدف اصلی برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه